|
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag tror inte jag behöver mer övertalning =) |
bra :) då slipper jag övegå till plan B
fixa biljetter snarast.. jag har hört att de börjar sina.
:crazy: 9 dgr kvar :crazy: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
bra :) då slipper jag övegå till plan B
fixa biljetter snarast.. jag har hört att de börjar sina.
:crazy: 9 dgr kvar :crazy: |
ooops...jag hade räknat med att kunna köpa biljetter vid dörren...kanske bäst att beställa då :| |
|
|
| jofawe |
jag hade ju med tänkt köpa vid dörren isåfall ... hmmm.
jag står och väger här ... det lutar mest åt att det blir av.
ävafan.. jag gör det!
Laszlo, det är ok med dig va? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Laszlo
ooops...jag hade räknat med att kunna köpa biljetter vid dörren...kanske bäst att beställa då :| |
meh... går du me frivilligt på att förlora 50 kr? :) toker.
men jaaa.. fixa dem över nätet i stället.. man vet ju aldrig och senast jag hörde badade de inte i biljetter precis.
kommer bli riktigt riktigt najz.. för er som var på Tracidfesten.. den här gången kommer Main vara där psyn var då.. alltså på det stora stora golvet :D :D å psyn kommer ligga nere i the grotto :)
kommer bli SÅNT ÖS :D can't hardly wait. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
meh... går du me frivilligt på att förlora 50 kr? :) toker.
men jaaa.. fixa dem över nätet i stället.. man vet ju aldrig och senast jag hörde badade de inte i biljetter precis.
kommer bli riktigt riktigt najz.. för er som var på Tracidfesten.. den här gången kommer Main vara där psyn var då.. alltså på det stora stora golvet :D :D å psyn kommer ligga nere i the grotto :)
kommer bli SÅNT ÖS :D can't hardly wait. |
hihi...jag är inte den som gråter över en femtilapp...tyvärr...därför jag alltid är så fattig...kan inte ta vara på pengar :|...tycker helt enkelt bara att det är bekvämare att betala vid dörren och traska in - dessutom elminieras ju risken för att man åker hemifrån utan biljetter direkt - något som hänt tre gånger hittils. SENSATION, DANCE VALLEY och första kryssningen. w00t. Tur att man har huvudet på skaft liksom. Men nu har jag hur som helst beställt mina biljettos, sen är det bara att hålla tummarna för att de kommer innan fredag. Allt annat skulle vara ganska märkligt.
Jofawe: Vi är bara två pers, så om du vill haka på så finns plats.
Glorie: Är rummet fortfarande ledigt? |
|
|
| Glorie |
| jamen de klart laszlo :) jag sparar det till er. |
|
|
| SWE_TRANCE |
weeeeeeeeeee :)
Jag drar med mig lite psytranceskivor!
Gött å ha på förfesten :D Ladda soooooooom faen! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
weeeeeeeeeee :)
Jag drar med mig lite psytranceskivor!
Gött å ha på förfesten :D Ladda soooooooom faen! |
förväntar mig en fet stereo och massa balla ljus i bilen påvägen dit nu också.. haha ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
jamen de klart laszlo :) jag sparar det till er. |
aaah..sweeet...Du bist ein ängel! :gsmile: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jofawe: Vi är bara två pers, så om du vill haka på så finns plats.
Glorie: Är rummet fortfarande ledigt? |
Jag är PÅ .. Ska jag beställa biljett själv? |
|
|
| Vizay |
jag behöver nån som ska köra från sthlm för jag har banne mig inte råd med tåg såhär mitt i studentskivornas årstid!
ere ingen med bil som åker från sthlm? |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by Vizay
ere ingen med bil som åker från sthlm? |
|
|
|
|
|