return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 11)
View this Thread in Original format
Dioxys
quote:
Originally posted by Glorie
puh va skönt att höra :D

jahapp, då var det söndag då :) :) undra om dj'sen anlänt till stan.. neee de kan de inte ha gjort.. kommer nog om 12 timmar :toothless

just ja, måste ladda kameran! höll på att glömma. :p
laszlo glöm inte din musikanläggning. den KAN behövas ifall det händer nåt här i LKPG. min cd-spelare la av häromdagen, nu funkar bara att spela via datorn :whip:


tar med mig min bärbara dator annars :) men den behöver högtalare :p
Glorie
hmmm de var iofs snällt :) men ja tror vi klarar oss (bara några timmar ju) om laszlo tar med sig en spelare oxå. hmmm

å andra sidan står det två datorhögtalare på min garderob men de blir ju inte skitbra ljud i de precis. äh men de löser sig
jofawe
NU är jag laddad =)
Dioxys
quote:
Originally posted by jofawe
NU är jag laddad =)


välkommen till klubben! :D
dbl
såååååå.. då kom man hem från krogen precis.. haha.. lagom nykter.. hehe :p
Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
laszlo glöm inte din musikanläggning. den KAN behövas ifall det händer nåt här i LKPG.


"Ifall något händer"? Typ som att nissarna på tranceclubber glömmer att packa ner 1210;orna och att Marcel Woods sen står där med svansen mellan benen at prime time klockan tolv? När jag kommer inkuntandes med min bärgspsrängare (lillbrorsans faktiskt, om vi ska vara riktigt petiga) kommer jag ju bli hyllad så att till och med Nelson Mandela skulle blekna i jämförelse :D

Jag har nu för övrigt sovit i ganska exakt fyra timmar, satt uppe till klockan sex och pillade med programmeringen på vårat projektarbete - bara så ni är beredda på att jag kan dyka upp med blodsprängda ögon, men misströsta icke, för när det är fest så finns det inget som får lasseman på fall i första taget :)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
"Ifall något händer"? Typ som att nissarna på tranceclubber glömmer att packa ner 1210;orna och att Marcel Woods sen står där med svansen mellan benen at prime time klockan tolv? När jag kommer inkuntandes med min bärgspsrängare (lillbrorsans faktiskt, om vi ska vara riktigt petiga) kommer jag ju bli hyllad så att till och med Nelson Mandela skulle blekna i jämförelse :D

Jag har nu för övrigt sovit i ganska exakt fyra timmar, satt uppe till klockan sex och pillade med programmeringen på vårat projektarbete - bara så ni är beredda på att jag kan dyka upp med blodsprängda ögon, men misströsta icke, för när det är fest så finns det inget som får lasseman på fall i första taget :)



förkasta ej att det enbart är en timma tills jag kommer och hämtar dig ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
förkasta ej att det enbart är en timma tills jag kommer och hämtar dig ;)


luuuuuuugna puckar. Me has teh läget under kontroll :)
St_Andrew
me wants.... =)
Dioxys
fick precis höra att matt darey blivit dubbelbokad, så istället för darey lirar anneli istället i början på main.. :)

kan hända att en speciell låt liras i andra halvan av hennes set :rolleyes: :D

doter
speciell låt???

ojojoj va hype d här kommer bliiii!!!
doter
VAFAAAAN HETER LÅTEN SOM KAQQEN I VIDEON SJUNGER!!!???

Maaaayaahiiii maayaaahaaaa!!!

Steve du måste veetaaaaa???

BÄÄÄSTA VIDEON VI NÅNSIN SETT!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement