|
TC2Y 040530 i Linköping (Matt Darey, Cosmicman & Marcel Woods m.fl.) (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Glorie
puh va skönt att höra :D
jahapp, då var det söndag då :) :) undra om dj'sen anlänt till stan.. neee de kan de inte ha gjort.. kommer nog om 12 timmar :toothless
just ja, måste ladda kameran! höll på att glömma. :p
laszlo glöm inte din musikanläggning. den KAN behövas ifall det händer nåt här i LKPG. min cd-spelare la av häromdagen, nu funkar bara att spela via datorn :whip: |
tar med mig min bärbara dator annars :) men den behöver högtalare :p |
|
|
| Glorie |
hmmm de var iofs snällt :) men ja tror vi klarar oss (bara några timmar ju) om laszlo tar med sig en spelare oxå. hmmm
å andra sidan står det två datorhögtalare på min garderob men de blir ju inte skitbra ljud i de precis. äh men de löser sig |
|
|
| jofawe |
| NU är jag laddad =) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by jofawe
NU är jag laddad =) |
välkommen till klubben! :D |
|
|
| dbl |
| såååååå.. då kom man hem från krogen precis.. haha.. lagom nykter.. hehe :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
laszlo glöm inte din musikanläggning. den KAN behövas ifall det händer nåt här i LKPG. |
"Ifall något händer"? Typ som att nissarna på tranceclubber glömmer att packa ner 1210;orna och att Marcel Woods sen står där med svansen mellan benen at prime time klockan tolv? När jag kommer inkuntandes med min bärgspsrängare (lillbrorsans faktiskt, om vi ska vara riktigt petiga) kommer jag ju bli hyllad så att till och med Nelson Mandela skulle blekna i jämförelse :D
Jag har nu för övrigt sovit i ganska exakt fyra timmar, satt uppe till klockan sex och pillade med programmeringen på vårat projektarbete - bara så ni är beredda på att jag kan dyka upp med blodsprängda ögon, men misströsta icke, för när det är fest så finns det inget som får lasseman på fall i första taget :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
"Ifall något händer"? Typ som att nissarna på tranceclubber glömmer att packa ner 1210;orna och att Marcel Woods sen står där med svansen mellan benen at prime time klockan tolv? När jag kommer inkuntandes med min bärgspsrängare (lillbrorsans faktiskt, om vi ska vara riktigt petiga) kommer jag ju bli hyllad så att till och med Nelson Mandela skulle blekna i jämförelse :D
Jag har nu för övrigt sovit i ganska exakt fyra timmar, satt uppe till klockan sex och pillade med programmeringen på vårat projektarbete - bara så ni är beredda på att jag kan dyka upp med blodsprängda ögon, men misströsta icke, för när det är fest så finns det inget som får lasseman på fall i första taget :) |
förkasta ej att det enbart är en timma tills jag kommer och hämtar dig ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
förkasta ej att det enbart är en timma tills jag kommer och hämtar dig ;) |
luuuuuuugna puckar. Me has teh läget under kontroll :) |
|
|
| St_Andrew |
| me wants.... =) |
|
|
| Dioxys |
fick precis höra att matt darey blivit dubbelbokad, så istället för darey lirar anneli istället i början på main.. :)
kan hända att en speciell låt liras i andra halvan av hennes set :rolleyes: :D |
|
|
| doter |
speciell låt???
ojojoj va hype d här kommer bliiii!!! |
|
|
| doter |
VAFAAAAN HETER LÅTEN SOM KAQQEN I VIDEON SJUNGER!!!???
Maaaayaahiiii maayaaahaaaa!!!
Steve du måste veetaaaaa???
BÄÄÄSTA VIDEON VI NÅNSIN SETT!!! |
|
|
|
|