|
DJ's: Je laatste tracklist (pg. 181)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Progrezz |
| quote: | Originally posted by djcresto
al gehoord van urban train, magik journey? |
jah en die vindt ik dus slecht
heb wel een remix van suburban train die wel behoorlijk is |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by DJ_Progrezz
vindt ik |
:rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| En Traffic is Tiesto's beste plaat zeker? :nervous: :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ_Progrezz
kamaya painters - wasteland is anders niet slecht
gouryella - gouryella ook niet
en zelfs flight 643 is best wel goed
de rest trekt dan weer op niks |
Duidelijk nog nie veel Tiësto platen gehoord dus :p
Of talloze remixes... |
|
|
| DJ_Progrezz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Duidelijk nog nie veel Tiësto platen gehoord dus :p
Of talloze remixes... |
ik had het even over zen eigen producties
en trouwens als ik zen muziek niet goed vind, waarom moet ik dan achter al zen nummers gaan zien
ik ken trouwens genoeg nummers van hem, die een of 2 nummers die ik perongeluk niet zou kennen gaan dan waarschijnlijk ook geen monsterhits zijn
zen remix van silence is goed, voor de rest is alles wat ik tot nu toe heb gehoord slecht (ik heb ze natuurlijk ook niet allemaal gehoord)
nu moet er hier eens 1 iemand zeggen dat tiesto een meesterbrein is in producen, dan ben je pas een kenner |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DJ_Progrezz
nu moet er hier eens 1 iemand zeggen dat tiesto een meesterbrein is in producen, dan ben je pas een kenner |
Touché :toothless
Maar Team Tiesto is anders niet slecht :o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ_Progrezz
nu moet er hier eens 1 iemand zeggen dat tiesto een meesterbrein is in producen, dan ben je pas een kenner |
1) http://www.audiojelly.com/index.cfm...ls.cfm&id=28943 (1998)
2) http://www.audiojelly.com/index.cfm...ls.cfm&id=11542
Deze zeggen al genoeg; omdat hiervan samples zijn. Tiësto gebruikte toen nog geen ingenieur...
Andere geniale platen:
West & Storm - Moose
Passenger - F.A.H.
Allure - When She Left (is solo gemaakt)
Subtle By Design - Sirius (Tiësto Remix)
en talloze magikal remakes
Ik kan zo doorgaan hoor; geen probleem.
Als je al Tiësto's producties hebt gehoord (da zijn er zon 120); dan moogt ge nog eens spreken ipv u hier als de kenner voor te doen.
Tiësto werkt sinds 2001 pas samen met een ingenieur; Tiësto brengt veel crap uit; maar als liefhebberij ben ik me in heel zn discografie gaan verdiepen dus kom niet met zever af aub.
edit: maar eerlijk gezegd zou het me nie verwonderen dat ge 90% van bovenvernoemde platen niet kent; maar meeloopt in het Anti-Tiësto gedoe, gebaseerd op zijn werken sinds 2003; maar dan wel Armin als echte coole niet commerciele underground dj ziet :p |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | | maar dan wel Armin als echte coole niet commerciele underground dj ziet :p |
i doubt it :p he's a progwh0re :p
ma zelfs deze thread is in een Tiësto-thread veranderd ondertss :wtf: |
|
|
| DJ_Progrezz |
| quote: | Originally posted by Push2005
1) http://www.audiojelly.com/index.cfm...ls.cfm&id=28943 (1998)
2) http://www.audiojelly.com/index.cfm...ls.cfm&id=11542
Deze zeggen al genoeg; omdat hiervan samples zijn. Tiësto gebruikte toen nog geen ingenieur...
Andere geniale platen:
West & Storm - Moose
Passenger - F.A.H.
Allure - When She Left (is solo gemaakt)
Subtle By Design - Sirius (Tiësto Remix)
en talloze magikal remakes
Ik kan zo doorgaan hoor; geen probleem.
Als je al Tiësto's producties hebt gehoord (da zijn er zon 120); dan moogt ge nog eens spreken ipv u hier als de kenner voor te doen.
Tiësto werkt sinds 2001 pas samen met een ingenieur; Tiësto brengt veel crap uit; maar als liefhebberij ben ik me in heel zn discografie gaanedit: maar eerlijk gezegd zou het me nie verwonderen dat ge 90% van bovenvernoemde platen niet verdiepen dus kom niet met zever af aub.
kent; maar meeloopt in het Anti-Tiësto gedoe, gebaseerd op zijn werken sinds 2003; maar dan wel Armin als echte coole niet commerciele underground dj ziet :p |
nu zal ik je eens vragen wat jij vindt van DJ Nukem |
|
|
| mellow_head |
| Progrezz houd uw klep en ga Tiësto rukken. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by DJ_Progrezz
nu zal ik je eens vragen wat jij vindt van DJ Nukem |
En wat vind JIJ van Lord Of Bass? |
|
|
|
|