|
DJ's: Je laatste tracklist (pg. 221)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
01. Red Carpet - Alright (Brad Carter Remix)
02. Jody Wisternoff - Nostalgia (Remix)
03. Faithless - Music Matters (Pete Heller dub)
04. Squareface ft. Dani G - Red Sunset (Tim Scott's Original mix)
05. Deadmau5 - Faxing Berlin
06. Karen Overton - Your loving arms
07. Benz & md - Turning the curve
08. Snow Patrol - Chasing Cars (Blake Jarrell & Topher Jones Remix)
09. Leama & Moor - Everything matters (Matthek Dekay remix)
10. Electro Prompt - Beside me (Gothek D.C. Remix)
11. Kristy Hawshaw meets Tenishia - Outsider (Jose Amnesia Remix)
12. Jam & Spoon - Odyssey to anyoona |
|
|
| Jasperovitsj |
01. Nimrod - My life (16 Bit Lolita's dub)
02. C-Jay - Scheurbrie (Roger Martinez dirty dub)
03. Dousk - Biz 1982
04. The Last Atlant - Potentialities (Eelke Kleijn remix)
05. Bart Van Wissen - Hold on
06. Eelke Kleijn - Import bride
07. Can Costa & MOS pres The Key Generators - Party people (Mashtronic remix)
08. Mashtronic - Force (Original mix)
09. Ozgür Can - Changed (Gabriel & Dresden remix)
10. Pryda - Aftermath (12" version)
11. Pryda - Frankfurt
12. Phatjak - Dirty monday (Bart Van Wissen remix)
13. Dousk - Caribou
14. Buy Now - For sale
15. Ethan - In my heart (Original mix)
Mijn setje van op het ProgreSsion Waves feestje van maandag. Er was bij het begin van m'n set bijna geen volk, dus ik ben gewoon rustig begonnen. De dj voor mij had al een hoop commerciële rommel gedraaid, dus ik hoefde dat dan gelukkig niet meer te doen :D Toen er wat volk begon op te dagen heb ik het tempo wat opgevoerd en wat "hitjes" gespeeld, en ik kreeg toch wel wat goeie respons. Hoewel er ook mensen waren die "echte" electro kwamen vragen, zoals Exceeder of Yeah Yeah :haha: :rolleyes:
Het mixen was wel even aanpassen, want hoewel er een leuke setup stond (DJM600, 2 Technics, 2 CDJ200's) waren ze blijkbaar monitors vergeten :rolleyes: Enfin, mixen op koptelefoon dan maar, iets wat ik echt volkomen haat. In het begin is daar iets van te merken, maar daarna ging het wel relatief vlotjes. Ik heb toch complimentjes gekregen over m'n techniek, dus zo slecht zal het toch niet geweest zijn :p
Anyway, ik heb het opgenomen en na een kritische luisterbeurt geschikt voor het publiek bevonden. Dus moest er iemand interesse hebben (ge weet nooit), dan smijt ik het wel ergens online :) |
|
|
| Pumaz |
Ziet er naar de omstandigheden toe goed uit :)
Al had ik One week in paradise (Mashtronic remix) ertussen verwacht... BETA party dan maar ;) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb hem voor anderen online moeten zetten, dus dan zet ik hem ook ineens hier:
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Blue Sky 99 |
| ^ Vandaag uw setje eens beluisterd Jasper, technisch weer helemaal in orde zoals gewoonlijk :) Aan uw trackkeuze was wel te merken dat het om een wat meer electrogetint feestje ging, maar over 't algemeen dus zeker enjoyable :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Het was Progression Waves: electro, dus ik kon niet echt anders :p
Ne kerel die ik kende kwam wel Matthew Dekay en 16 Bit Lolita's stuff aanvragen, maar toen was het al te laat om zo'n "rustige" platen nog op te zetten :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het was Progression Waves: electro, dus ik kon niet echt anders :p
Ne kerel die ik kende kwam wel Matthew Dekay en 16 Bit Lolita's stuff aanvragen, maar toen was het al te laat om zo'n "rustige" platen nog op te zetten :( |
wat gaan we eigenlijk op Club Elite van je mogen verwachten Jasper ? Heb je 'de opdracht' gekregen om in een bepaalde richting te draaien of ben je der volledig vrij in ?
ps: je kan mij normaal wel vrij vroeg verwachten samen met nog enkele andere beta's :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ps: je kan mij normaal wel vrij vroeg verwachten samen met nog enkele andere beta's :) |
Idem, als het een beetje kan vanaf het begin aanwezig :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
pitchen jasper, pitchen :p
+6% |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
wat gaan we eigenlijk op Club Elite van je mogen verwachten Jasper ? Heb je 'de opdracht' gekregen om in een bepaalde richting te draaien of ben je der volledig vrij in ?
Ik heb (nog) geen instructies gekregen, dus ik vermoed dat ik volledig vrij ben om mijn ding te doen. En in dat geval mag je je verwachten aan diepe progressive, wat dansbare "neotrance" (:o ), een beetje housy toestanden en naar het einde toe ook zeker wat progressive trance. Ik wil tenslotte de mensen die vroeg komen niet in slaap wiegen met monotone en saaie prog :)
Voorlopig weet ik alleen dat ik van "23u/23.30u tot 1u a 1.15u" (dixit Mike) draai, de rest van de lineup volgt in de loop van volgende week. |
|
|
| Real |
Chris Riley - Slumbering Rage (18-05-2007)
1. Kindred Spirits - Lady [CDR]
2. Blue Foundation - Sweep (Mikkel Metal Reshape Vox) [Renaissance]
3. Rubikon - Adore (David Amo & Julio Navas Remix) [Substream]
4. Rob Mooney - Feelin' Electro (Valentino Kanzyani Remix) [Flow Records]
5. Simon & Shaker - Plan 9 [Electronic Elements]
6. Marc Marberg with Kyau & Albert - Megashira [Euphonic]
7. Marco V - Universal Enemy [In Charge]
8. Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix) [Club Elite]
9. Airbase - One Tear Away [Intuition Recordings]
10. Dominion - Lost Without You (Zanzibar's Main Room Dub Remix) [Whoop! Records]
11. Joop - The Future (Rank 1 Remix) [High Contrast Recordings]
12. Fire & Ice - Neverending Melody [XTC]
13. Mike Wind presents Staircase - Oxygen Essential (Osip's Back To 90's Remix) [CDR]
14. Fire & Ice - Silent Cry [XTC]
mp3 @ 160 kbps
Download: Download (88MB) (incl. cue-file)
Lengte: 1:17
Iedereen afhalen en beluisteren enzo. :o |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Real
1. Kindred Spirits - Lady [CDR] |
Dat is dus niet de bedoeling..
Toch merci enzo :o |
|
|
|