| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
jammer... zag er anders wel een vette tracklist uit! |
Idd, t ging ook heel lekker, maar het programma waarmee ik opneem loopt de laatste tijd telkens na een half uur vast... :(
Kon nog weleens een probleem worden voor de BeTA Dj-Contest,
mocht die nog doorgaan :p |
|
|