|
DJ's: Je laatste tracklist (pg. 251)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nice! Iets aan overgehouden qua prijzen ofzo? :) |
nee haha, daar was het me eigenlijk ook ni om te doen. Kben eigenlijk door toeval in die contest gesukkeld, maar wel bij de laatste 3 geraakt. De winnaar kreeg gewoon een set van 2 uur op een plaatselijke fuif in een danscafé dus echt een vettep prijs is dat nu ook weer niet. De echte prijs was dat interview en dat half uur promotie natuurlijk. Het smaakt alleszins wel naar meer, het bier tijdens de uitzending ook :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
| In ieder geval begint het dj'en bij u precies toch ook steeds serieuzer te worden he? Tijd om eens voor een publiek te spelen denk ik zo :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
In ieder geval begint het dj'en bij u precies toch ook steeds serieuzer te worden he? Tijd om eens voor een publiek te spelen denk ik zo :) |
ja indeed, alleen zijn er wel heel weinig gelegenheden voor. 2 weekends geleden heb ik wel op een klj fuif gedraaid :toothless Je moet ergens beginnen hé. |
|
|
| Jasperovitsj |
| BeTA Party prog edition :o |
|
|
| Config |
| dan kan ik eindelijk eens mijn lievelingsplaten bovenhalen :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
BeTA Party old trance edition :o |
|
|
|
| Real |
| VEEL WOORDEN, MAAR DADEN???????????????????? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
BeTA Party prog edition :o |
Zie ik wel zitten :) Zetten we iets op poten? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik denk niet dat het forum zijn naam aan zoiets zou wille verbinden :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk niet dat het forum zijn naam aan zoiets zou wille verbinden :p |
Ik zou niet weten waarom niet. Progressive is toch ruim genoeg? Naast de hedendaagse progressive is er toch wel ruimte voor wat anders ook nog?
- een setje met some old skool prog
- een "Schulz/GDJB"-achtige set met wat mcprog
- een "ISOS"-setje
Genoeg om enkele trance-liefhebbers te bekoren, 't is niet dat er de hedendaagse trance veel mensen hier nog aanspreekt he :) |
|
|
| Real |
| Tuurlijk wel Jasper! 1 mei heb ik niks te doen, flans maar snel iets in mekaar want ik mis de BeTa parties. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het flansen laat ik wegens tijdsgebrek deze keer toch aan anderen over. Maar ik ben natuurlijk altijd bereid om te draaien :) |
|
|
|
|