|
DJ's: Je laatste tracklist (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Pumaz
04. Dirty Vegas - Days go by (Brancaccio & Aisher club mix) [Capitol Records]
|
:crazy: :tongue2 |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
:crazy: :tongue2 |
Ja he :D |
|
|
| DJ Zetski |
Gisteren deze set gedraaid op de kamer:
01. Way Out West - Killer
02. Deep Dish - Flashdance
03. Andain - Beautiful things (Gabriel & Dresden remix)
04. Mr. Sam & Fred Baker - Forever waiting
05. Motorcycle - As the rush comes (Gabriel & Dresden Sweeping Strings mix)
06. Leama - Melodica (Original mix)
07. Lustral - Everytime
08. NU NRG - Freefall
09. Marc Van Linden & Matys - Am 2 Pm (Club mix)
10. Randy Katana - In Silence (Tixiarro mix)
11. Jesselyn - Tonka (Trance mix)
12. The Freak - Rising Angel
13. Tiësto - Traffic (DJ Montana 12 inch)
14. King of Clubs - Revelation (Airwave remix)
15. Tiësto - Obsession (Frank Biazzi remix)
16. Der Dritte Raum - Hale Bopp (Raumgleiter Version)
17. Kay D. Smith & Marc Tall - Praiseworthely Tunes (Hoipolloi mix)
18. Marco V - C\:del.mp3
19. Motu - Visual Drive
20. Fred Baker vs. Nyram - Confirmation |
|
|
| DJ Zetski |
| Het is misschien een domme vraag, maar hoe doen jullie dat om de set op te nemen???? Ik zou daar graag ook eens aan kunnen beginnen. Ik heb reeds al geprobeerd het mengpaneel aan de pc aan te sluiten en dan met cool edit pro iets te proberen, maar tevergeefs. |
|
|
| FUSyke |
| Het zou tof zijn om je setje online te zetten want er zitten lekkere nummertjes tussen;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Het is misschien een domme vraag, maar hoe doen jullie dat om de set op te nemen???? Ik zou daar graag ook eens aan kunnen beginnen. Ik heb reeds al geprobeerd het mengpaneel aan de pc aan te sluiten en dan met cool edit pro iets te proberen, maar tevergeefs. |
Je moet ervoor zorgen dat je mengpaneel op je line in is aangesloten van je pc en dat cool edit ook daadwerkelijk je line in als geluidsbron ziet ;) Dat is bij mij wel het geval :) |
|
|
| DJ Zetski |
En enig idee waar je dat moet instellen?? Ik zit tenminste al met een juist programma :)
Thnx voor de vlugge reactie trouwens. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
En enig idee waar je dat moet instellen?? Ik zit tenminste al met een juist programma :)
Thnx voor de vlugge reactie trouwens. |
In je geluidsopties van je geluidskaart ;) Kan ook met dat speakertje in de systemtray (als je die daar tenminste in hebt staan) anders via je configuratiescherm) ;) |
|
|
| FredNova |
ik werk met dit
een externe cd-recorder van philips (rechtstreeks op mengpaneel) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik sluit m'n minidisc recorder aan op de record out van m'n mengpaneel, en nadat alles opgenomen is sluit ik m'n MD dan aan op de ingang van m'n geluidskaart en met SoundForge neem ik de mix dan gewoon op... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik sluit m'n minidisc recorder aan op de record out van m'n mengpaneel, en nadat alles opgenomen is sluit ik m'n MD dan aan op de ingang van m'n geluidskaart en met SoundForge neem ik de mix dan gewoon op... |
Same here maar dan met een ander progje :) |
|
|
|
|