|
DJ's: Je laatste tracklist (pg. 238)
|
View this Thread in Original format
| DJ YVES |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
+1 |
Wa wilde gij hier nu mee zeggen |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat hij zijn mixes ook steeds in 1 keer opneemt...
Check zijn laatste mix maar eens, die is echt goed  |
|
|
| DJ YVES |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat hij zijn mixes ook steeds in 1 keer opneemt...
Check zijn laatste mix maar eens, die is echt goed |
da is zo precies da die van mij slecht is :s :s
:sadgreen:
Dan zal ik er de volgende keer extra ene zien dat alles perfect gemixt is speciaal voor jullie
( als er hier niet eerlijk over elkaars setten geschreven wordt , post ik dan natuurlijk niks meer ) |
|
|
| elkirst |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
en toch ook nog een paar mixfoutjes... |
Deze set mag er toch wel zijn ze , alles liedjes plakken allemaal goed tegen elkaar hoor ... En goede opbouw. |
|
|
| Real |
| Ja lap da gaat hier uit de hand lopen he manne! |
|
|
| Config |
| em hee een manneken ingehuurd :eyes: |
|
|
| elkirst |
| quote: | Originally posted by Config
em hee een manneken ingehuurd :eyes: |
neen toch niet , ik ken "DJ YVES" helemaal niet. Als zijn set goed is mag da wel gezegd worden vind ik ! |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by elkirst
neen toch niet , ik ken "DJ YVES" helemaal niet. Als zijn set goed is mag da wel gezegd worden vind ik ! |
Stel je even voor! |
|
|
| Antony |
| komaan blijve gaan nu eh. lang geleje datter hier nog is sfeer is geweest. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hehe, let op de manier waarop zowel DJ Yves als elkirst hun komma's en spaties gebruiken :o |
|
|
| Config |
| duidelijk Illusion-schrijftaal :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
duidelijk Illusion-schrijftaal :toothless |
:stongue:
Ik ga ook eens een setje posten; als jullie hem afbreken DAN ZEG IK HET AAN MIJN VRIENDEN  |
|
|
|
|