return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 
DJ's: Je laatste tracklist (pg. 4)
View this Thread in Original format
Meltoz
quote:
Originally posted by SilentEagle
Gewoon BELLEN en dan moogt ge komen, liefst met mn pakketje. :)

Ge hoeft zelfs ni op mn telefoon te bellen - de deurbel is ook goed, als ik thuis ben. :p Vanavond kan ik normaal gezien wel...


He he tell me... om welk uur? :D
Meltoz
He he, gistere e soort van Back2Back gehad met Seb, volgende platen zijn de revue gepasseerd:

Yahel Barkan - ... [Seb]
Signum vs Katana - Third Dimension [Meltoz]
Critical 7 - Lost (Pesh Remix) [Meltoz]
... - ... (Seb, diene Bootleg) [Seb]
Rapid Eye - Circa Forever (Rapid Eye Remix) [Meltoz]
... - ... [Seb]
Haak - Bass Shuttle [Meltoz]
... - ... [Seb]
Push - Electric Eclipse (Tranqua Remix) [Meltoz]
... - Ladies and Gentlemen [Seb]
Plastic Boy - Live Another Life [Meltoz]
M.I.K.E. - Turn Out The Lights (Original Remix) [Seb]
M.I.K.E. - Sunrise at Palamos [Meltoz]
Energy 52 - Cafe del Mar (Marco V Remix) [Seb]
en hierna weet'k ni meer wa Seb gedaan heeft...


Seb, kunt gij de gaten nog aanvullen...;) Merciekes :D
SilentEagle
quote:
Originally posted by Meltoz
He he, gistere e soort van Back2Back gehad met Seb, volgende platen zijn de revue gepasseerd:

Eyal Barkan - L.D.M.S.[Seb]
Katana vs Signum - Another Dimension [Meltoz]
Critical 7 - Lost (Pesh Remix) [Meltoz]
PvD Bootlegje [Seb]
Rapid Eye - Circa Forever (Rapid Eye Remix) [Meltoz]
Der Dritte Raum - Trommelmaschine[Seb]
Haak - Bass Shuttle [Meltoz]
Matt Darey - Nocturnal Delight (Sandler Remix) [Seb]
Push - Electric Eclipse (Tranqua Remix) [Meltoz]
The Green Martian - Ladies and Gentlemen [Seb]
Plastic Boy - Live Another Life [Meltoz]
M.I.K.E. - Turn Out The Lights (Original Remix) [Seb]
M.I.K.E. - Sunrise at Palamos [Meltoz]
Energy 52 - Cafe del Mar (Marco V Remix) [Seb]
en hierna weet'k ni meer wa Seb gedaan heeft...

Seb, kunt gij de gaten nog aanvullen...;) Merciekes :D



Derna nog wat heen en weer gepeuterd met Cafe del Mar en de vocals van Bossanova - Stonecold :)

Waar staat Midway - Amazon trouwens? Die zijt ge vergeten, twas ergens aan het begin, maar kweet nimeer waar just. :)

Twas heel plezant, en het niveau was redelijk - slechts een grote trainwreck per persoon. :D Vooral leuk om te weten dak u goed kan kloten met die Trommelmaschine :p
Wildfir3
hierjust effe raprap paar platen door elkaar geknotst

dj tiesto - flight 643
ferry corsten - kyoto
paul van dyk - time of our lives
modulation - spirits (cosmicman remix)
three drives - carrera 2 (nu nrg remix)

had niveel tijd, en laatste dagen ging het heel slecht, maar het begint weer te beteren, was naadloos :)
SilentEagle
Vandaag trekt het weer op niks bij mij... Gistere met Meltoz ging beter - elkaar wat opfokken, afbreken en aanmoedigen helpt. :D
djcresto
voor de iets gevorderde dj's is er een contest bij global dj broadcast. Meer info in het music discussion forum.
Jasperovitsj
Ooh, merci voor de tip Gert, maar de komende maand heb ik echt geen tijd om een fatsoenlijk mixje ineen te steken en op te nemen spijtig genoeg :sadgreen:

En verdorie, ik moet normaal studeren, maar nu ik iedereen tracklists zie posten krijg ik zelf ook enorm veel zin om aan het mixen te slaan! :whip:
Gladius
quote:
Originally posted by Wildfir3
modulation - spirits (cosmicman remix)

:eyes: :crazy: :eyes:
zon bangelijke plaat eh!

atm: Adam White & Andy Moor presents Whiteroom - The white room
Freezel
quote:
Originally posted by djcresto
voor de iets gevorderde dj's is er een contest bij global dj broadcast. Meer info in het music discussion forum.


Daar ga ik echt zeker aan meedoen :)
Meltoz
quote:
Originally posted by SilentEagle
Vandaag trekt het weer op niks bij mij... Gistere met Meltoz ging beter - elkaar wat opfokken, afbreken en aanmoedigen helpt. :D


Lol :D Vond gister ok echt wel plezant zene, mij goe geamuseerd :happy2: Dacht er daarstraks ok aan da'k Midway - Alazon er vergeten tussen te zetten was, ma peins da gij ok nog wel één vergeten zijt want anders klopt ie nie :o en peins da de volgende platen in e andere volgorde moet, ma't doet er ni meer toe he, t'was plezant en das toch wel het belangrijkste denk 'k ;) :D
...
Matt Darey - Nocturnal Delight (Sandler Remix) [Seb]
Haak - Bass Shuttle [Meltoz]
Der Dritte Raum - Trommelmaschine[Seb]
Push - Electric Eclipse (Tranqua Remix) [Meltoz]
...

Diene "Trommelmaschine" zit mij inderdaad tot :whip: hier ja, ma wel e lekker plaatje ;) :p

djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ooh, merci voor de tip Gert, maar de komende maand heb ik echt geen tijd om een fatsoenlijk mixje ineen te steken en op te nemen spijtig genoeg :sadgreen:

En verdorie, ik moet normaal studeren, maar nu ik iedereen tracklists zie posten krijg ik zelf ook enorm veel zin om aan het mixen te slaan! :whip:


ik denk dat ge tot in augustus tijd hebt, of vergis ik mij zo?
Freezel
quote:
Originally posted by djcresto
ik denk dat ge tot in augustus tijd hebt, of vergis ik mij zo?


Entrants must have their sets to The Global DJ Broadcast offices by: Monday August 2, 2004.

2 augustus dus, tijd genoeg lijkt mij ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 
Privacy Statement