|
DJ's: Je laatste tracklist (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Nice tracklist, whoever you are :o |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Blue Sky - Promo Mix October 2004
05.10.2004 - 59:52
01 Rio Addicts - Crossroads
02 Deepsky feat Jes Brieden - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Return To Coldharbour Remix)
03 Tilt - The World Doesn't Know
04 Jase From Outer Space - Do What You Want (Max Graham Third Street Remix)
05 Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Remix)
06 Nikola Gala - Out Of Body
07 Andain - Beatiful Things (Markus Schulz Schadows Of Coldharbour Mix)
08 Pete Labonzy - Sacred Cycles (Probspot Remix) |
very nice
maar wel de helft mp3, want zijn nog niet uit :rolleyes: |
|
|
| JediD4M |
| Misschien zijn het legale mp3's? .. anders = :whip: ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
very nice
maar wel de helft mp3, want zijn nog niet uit :rolleyes: |
Who cares? Ik gebruik zelf ook een hoop "illegale" mp3's in mijn mixen, en ik voel me daar absoluut niet schuldig om! Als het een goeie plaat is koop ik die toch als ze uitkomt, en zo vermijd ik ook dat ik platen moet draaien die al een half jaar gedraaid worden door een select groepje top-dj's die promo's hebben gekregen. Want als je tegenwoordig moet wachten op de officiele release ben je de plaat vaak al beugehoord voor je ze als niet-promowhore legaal kan kopen...
Anyway, tot zover mijn mening over mp3's! :)
Nu het setje...;)
Tracklist ziet er goed uit, alleen misschien een beetje te veel "hitjes" als ik echt kritisch mag zijn. :p Maar op de dansvloer zou ik mij daar totaal niet aan storen! :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Who cares? Ik gebruik zelf ook een hoop "illegale" mp3's in mijn mixen, en ik voel me daar absoluut niet schuldig om! Als het een goeie plaat is koop ik die toch als ze uitkomt, en zo vermijd ik ook dat ik platen moet draaien die al een half jaar gedraaid worden door een select groepje top-dj's die promo's hebben gekregen. Want als je tegenwoordig moet wachten op de officiele release ben je de plaat vaak al beugehoord voor je ze als niet-promowhore legaal kan kopen...
Anyway, tot zover mijn mening over mp3's! :)
Nu het setje...;)
Tracklist ziet er goed uit, alleen misschien een beetje te veel "hitjes" als ik echt kritisch mag zijn. :p Maar op de dansvloer zou ik mij daar totaal niet aan storen! :) |
Idd, ik kan ook niet wachten tot de officiële release van sommige platen want dan ben ik ze ook al lang beu gehoord ...
Bedoeling was om vrij toegankelijk te draaien en heb daarom maar voor de "hitjes" gekozen ...
Set is trouwens online, pm voor link en paswoord. |
|
|
| Kaidreas |
^ej jos stel u eens voor.
of is da al gebeurd???? |
|
|
| FredNova |
hey how
ik ben tegen mp3, maar heb geen probleem als ze gebruikt worden zoals Jasper het beschrijft... (en daarbovenop, ik weet ook wat een studentenbudget is he)
die 'rolleyes' gaat over het feit dat je op sommige releasen maanden moet wachten!!
ik heb wel een probleem met die cd kopieerders die elke liedje dat ze vinden downloaden en waarvan dan nooit één frank bij de artiest terechtkomt
soit, tot hierbij deze info
pm verstuurd :) |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Who cares? Ik gebruik zelf ook een hoop "illegale" mp3's in mijn mixen, en ik voel me daar absoluut niet schuldig om! Als het een goeie plaat is koop ik die toch als ze uitkomt, en zo vermijd ik ook dat ik platen moet draaien die al een half jaar gedraaid worden door een select groepje top-dj's die promo's hebben gekregen. Want als je tegenwoordig moet wachten op de officiele release ben je de plaat vaak al beugehoord voor je ze als niet-promowhore legaal kan kopen...
|
Hey Jasp, hoe jij er mee omspringt
daar heb ik ook absoluut niets tegen .. tis beetje jouw vorm van promobron .. en ik kan best begrijpen dat dan de mp3's legaal of illegaal de enige manier is om aan die bepaalde tracks te komen, hoewel dat het verschil is tegen 7 jaar terug, toen je wekelijks of meermaals per week de winkels indook achter nieuwe dingen die leuk klonken en ze alleen daar kon vinden op vinyl of exclusief op cd-compilatie en niet op het net... maar kdenk beetje zoals Fred..=
Wanneer ik dan maandelijkse bedragen spendeer aan het kopen van cd's, en ik dan iemand tegen kom die ook graag veel muziek heeft en beetje met mij lacht zo van 'kheb die gratis voor niets gedownload en gij hebt daar 17€ voor gegeven' .. ben ik dan dom? financieel misschien wel maar geloof me kzou het heel jammer vinden moesten nieuwe producers super dingen hebben gemaakt maar platenlabels het nooit uitbrengen omdat het gewoon niet meer opbrengt of verkoopt, nu ja ..sorry voor het off-topic. |
|
|
| Pumaz |
Ik geef Jasper volledig gelijk want ik doe het ook :p
Imo zijn mp3's zeer goeie promotie, het is dan alleen natuurlijk jammer dat sommigen de plaat bij release niet kopen |
|
|
| dj Zevan |
+1
alleen ik blijf de op cd gebrandde mp3s gebruiken, aangezien ik (voorlopig) maar 1 platenspeler heb |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
+1
alleen ik blijf de op cd gebrandde mp3s gebruiken, aangezien ik (voorlopig) maar 1 platenspeler heb |
Nog een reden waarom ik mp3's gebruik, ik zit met hetzelfde probleem - voor een week of 2 nog maar, maar kom! :p |
|
|
| pooley |
mja der is een reden dat die palten in promo gaan he en gijle lapt ulle voeten daaraan.
Zo ist easy, ff een mp3 constant draaien in je set, dan komt ie uit, oei nee die heb ik al genoeg gespeeld, liever toch maar niet pakken? (en ge gaat me nu ni zeggen dat dat niet waar is)
hypocriet nee? |
|
|
|
|