|
DJ's: Je laatste tracklist (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
para siempre ( kweet nie meer van wie? fire?)
|
Samoa geloof ik |
|
|
| Kaidreas |
| ja maar dan de B-kant, kvond die samoa niet zo denderend. |
|
|
| Zehra |
Fire & Ice - Para Siempre
-> Samoa is de andere kant van die plaat... |
|
|
| eieregooie |
| oh lol :tongue2 |
|
|
| Kaidreas |
oke.. dus voor de mensen die het nu nog niet weten:
Fire & ice dus met op de
A-kant:samoa
B-kant: para siempre
:cool: |
|
|
| Eagle` |
| zeg vriendschap, geef anders nog het btwnr van de zaak en den aankoop datum ;) |
|
|
| Kaidreas |
| ik heb de plaat int zwart gekocht :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Gtr-Mistral |
Hebt ge die op vinyl Freddy? Zo niet, kheb die nog zien staan in den MVC in Hasselt... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hebt ge die op vinyl Freddy? Zo niet, kheb die nog zien staan in den MVC in Hasselt... |
och jos.... jowza... wie wil er als de bliksem zo lief zijn een die plaat daar gaan halen voor mij??? ik zoek die al pokke lang.
kheb ze enkel op de nyana album maar ik wil de full release...
btw..... waar is de puppy-face smiley wanneer ge hem nodig hebt |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
och jos.... jowza... wie wil er als de bliksem zo lief zijn een die plaat daar gaan halen voor mij??? ik zoek die al pokke lang.
kheb ze enkel op de nyana album maar ik wil de full release...
|
Normaal gezien ben ik volgende donderdag weer in Hasselt, kzal dan is gaan zien of ze er nog ligt! Waarschijnlijk wel hoor, khad niet de indruk dat er veel trance verkocht werd in die winkel...:) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
och jos.... jowza... wie wil er als de bliksem zo lief zijn een die plaat daar gaan halen voor mij??? ik zoek die al pokke lang.
kheb ze enkel op de nyana album maar ik wil de full release...
btw..... waar is de puppy-face smiley wanneer ge hem nodig hebt |
kga die wel halen voor u! :p |
|
|
| Kaidreas |
^oooooooch.yeah Zehra for president. maar vind ge da nie erg?? ge doet nu al dienst als mijn persoonlijke platenwijf :D
kzal echt eens werk moeten maken om die te komen halen??? 11 november? hebt ge dan tijd Z? |
|
|
|
|