|
DJ's: Je laatste tracklist (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Blue-J |
| pumaz > spijtig, tzag er lekker tasty uit! |
|
|
| Gladius |
| kan je anders voor de beta's eens een lekker breakssetje opnemen? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb hier nog een prog breaks setje liggen van een maand of 2 geleden... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
kan je anders voor de beta's eens een lekker breakssetje opnemen? :D |
Ik heb een breaks set staan maar het is niet echt proggy, eerder nu skool en funky breaks... |
|
|
| Gladius |
| ik doelde eigenlijk op pumaz, maar het maakt niet uit eigenlijk. als ge iets online kunt zetten, geef de link dan maar hé. merci alvast |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik doelde eigenlijk op pumaz, maar het maakt niet uit eigenlijk. als ge iets online kunt zetten, geef de link dan maar hé. merci alvast |
Kweet het, maar ik mix ook breaks af en toe, en khad nu net dat setje nog op de PC :) |
|
|
| Sh!fty |
Into: Karl Jenkins - Allegretto (Live @ diamond games)
1) Narcotic thrust - when the dawn breaks
2) Commander Tom - Attention (F&W remix)
3) 8Ball - Phunky music
4) Twynn - everybody was freakin
5) Sayla - Second thoughts
6) Clockxs - Overdrive
7) John Remedy - Catharsis
8) Bart Claessen - Persona non gratae (StereoShaker)
9) U-turn - Dead end
10) Sander Van Doorn - Bling Bling (PVD remix)
11) Chemical brothers - Believe
12) Rank 1 - Beats @ rank 1
13) BCD Project - Little Bird (Extended Mix)
14) Dj Dean - Ballanation
15) Freeloaders - Devotion (F&W Turkan mix)
16) Lagoon - Cosmic Ray
17)Tomcraft - Brainwashed (Mucho's base remix)
18)Benjamin Gates - Whole
Mijn eerste mix :D |
|
|
| Gladius |
| amai, Karl Jenkins, das dien ene van Adiemus. Doet die solo ook dingen ofzow? |
|
|
| Sh!fty |
Das nen dirrigent eh,
kdenk nie da em al die muziekinstrumente zelf heeft gespeeld :rolleyes:
Komt van een cd van men pa, Diamond music, dus 't was ergens live opgenome.
kvond het een vet schijfke, beter dat het origineel van beethoven :D |
|
|
| Real |
Godver godver :nervous: :nervous:
Net een heerlijk setje opgenomen voor Lazerhothits (met BeTa anthem er trouwens in).
Nu ontdek ik dat men Harddiskogg slecht geconfigd stond. Nu heb ik fijn opgenomen in 56kbps mp3 (kwas in de week sampletjes aant maken) :nervous: :nervous:
Verdomme man :( |
|
|
| Jasperovitsj |
happens :)
Kheb ook al vaak kabeltje verkeerd gestoken of vergeten op record te drukken. Niks van aantrekken en gewoon nog is opnieuw mixen ;)
Lazerhothits is trouwens m'n voeten aant uithangen, minstens om de week zenden ze mijne mix niet uit, of beginnen ze pas om kwart voor 2 zodat er maar een kwartier van m'n set wordt uitgezonden :whip: |
|
|
|
|