|
Samenkomst met M.I.K.E.
|
View this Thread in Original format
| TOR |
M.I.K.E. :
| quote: | Ok guys..
i'm up for a football game...
In Belgium around the area of Antwerp
Lets see how and when we can work something out..
After all exams and when you all got a free day..
ps :Jaspa...BBQ it is....i'm serious!! |
schitterend! who's in? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Muhahaha, geweldig! :haha:
I'm in, voetbal én barbeque! :D |
|
|
| Pumaz |
Ik natuurlijk :D
Word het Be-Tas tegen NL-TAs?
Dan hebben we MIKE bij ons zeker?
:toothless |
|
|
| pooley |
| Why not, valt te zien wnr dat is he :) |
|
|
| emma |
| ik zal wel supporteren lol :D |
|
|
| Wildfir3 |
| Ik kan ni voetballen, maar wil zeker wel komen supporteren en eventueel in de weg lopen als ge écht volk te kort zou komen :D |
|
|
| djcresto |
wooooooot!!!
heb toch 7 jaar voetbalervaring, niet dat ik zo goed ben, kan bbq eten als de besten en ben dan nog mike fan. Count me in!:D :D :D |
|
|
| Eagle` |
| wooot voetbal, 14 jaar lang gespeeld bij Pepingen FC, if you need a half of back links, i'm your man :D |
|
|
| Gladius |
| hahaa bangelijk!!! count me in!! |
|
|
| Tiger777 |
| Ik kom zeker en vast supporteren...ma zelf voetballen zie'k ni zitten. Ik kan met vrij grote zekerheid zeggen dat ik de slechtste voetballer van iedereen hier ben :p |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wooot voetbal, 14 jaar lang gespeeld bij Pepingen FC, if you need a half of back links, i'm your man :D |
dan kende gij steven van laethem? :p |
|
|
|
|