|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Buoyant
:nervous: ik ik ik zal zo zo snelll mogelijke bbbbbetalen :nervous: |
you better, parceque je veut mon shirt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik brabbel al Frans....betaal voordat ik in Tongen begin te spreken!!! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
ik brabbel al Frans....betaal voordat ik in Tongen begin te spreken!!! |
Inderdaad! :nervous: ;)
Nieuw prentje met weer een beetje meer geel :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
*gestort* dus jah, tzal er vanaf hange hoe lang den bank erover doet eer ge et geld op uw rekening ziet verschijne e :)
ma wss donderdag ofzo ... |
|
|
| Pumpin2000 |
| Heb nog geen mailtje gekregen... tenzei ik ergens iets fout vermeld heb. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumpin2000
Heb nog geen mailtje gekregen... tenzei ik ergens iets fout vermeld heb. |
wacht. kzal u die forwarden :) via pm dan eh ;) |
|
|
| FredNova |
en waneer waorden ze nu verstuurd
want over een maandje ben ik een paar weken op vakantie
en zonder die t-shirt gaat da ni lukken :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Pumpin2000
Heb nog geen mailtje gekregen... tenzei ik ergens iets fout vermeld heb. |
Je hebt niet gereageerd op een post van Tiger777 waar hij emailadressen vroeg. Niet erg : Moest je nog een t-shirt willen, dan kan dit nog geregeld worden. Email of pm Tiger777 dan met alle gegevens (je gewenste aantal, maat & merk en je adres).
| quote: | Originally posted by FredNova
en waneer waorden ze nu verstuurd |
Ze moeten nog gemaakt worden :) Ik doe de bestelling pas binnen als iedereen betaald heeft. Het is nu nog wachten op :
- TOR
- Nabistai
- Eagle“
- Pumaz
- pooley
- Gladius & Buoyant (resp. 4 en 2euro bijbetalen)
Zodra het geld allemaal binnen is, ga ik de bestelling doen. Bij de winkel zeiden ze me dat de levertijd 2 weken is. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Je hebt niet gereageerd op een post van Tiger777 waar hij emailadressen vroeg. Niet erg : Moest je nog een t-shirt willen, dan kan dit nog geregeld worden. Email of pm Tiger777 dan met alle gegevens (je gewenste aantal, maat & merk en je adres).
Ze moeten nog gemaakt worden :) Ik doe de bestelling pas binnen als iedereen betaald heeft. Het is nu nog wachten op :
- TOR
- Nabistai
- Eagle“
- Pumaz
- pooley
- Gladius & Buoyant (resp. 4 en 2euro bijbetalen)
Zodra het geld allemaal binnen is, ga ik de bestelling doen. Bij de winkel zeiden ze me dat de levertijd 2 weken is. |
Mensen spoeit u, ik heb geen kleren meer!!! :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Mensen spoeit u, ik heb geen kleren meer!!! :D |
Wees genadig voor de medemens!!! :nervous: :toothless
Komaan gierigaards, tijd om de portefeuille te openen :)
Pumpkin, ik heb u wel een mailtje gestuurd hoor, maar er is niet op gereageerd. En het was nu eenmaal zo gezegd dat die bestellingen die niet bevestigd werden geannuleerd werden... maar bon, der is nog niks verloren, geeft uuw bestelling ma door :) |
|
|
| Kaidreas |
| kewl, ik heb een blauw kaderke in het nieuwe prentje |
|
|
| TOR |
| examens gedaan nu, dus tijd om mij bezig te houden met financiėle zaken.. zal zo snel mogelijk overschrijven. :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kewl, ik heb een blauw kaderke in het nieuwe prentje |
You must feel very special now :haha:
eerste klas tor! |
|
|
|
|