|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Buoyant's adres hoeft niet, ik weet al waar hij woont. |
oooh noooooooooooooo :p |
|
|
| Tiger777 |
En, welk excuus hebben de wanbetalers? :p
 |
|
|
| Nyah |
| patience my friend: valuta dagen ;) |
|
|
| Tiger777 |
maak daar ondertsn maar valutaweken van :p
Week 3 van het wachten op geld is voorbij :toothless |
|
|
| pooley |
dat ik de ganse maand al blut ben.
den 1ste of 2de krijgde u geld |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
En, welk excuus hebben de wanbetalers? :p
|
Zeg es strandhoer change meh status :p I've paid of liever evil A. paid :o ;) |
|
|
| djcresto |
| khoop maar dat onze t-shirts er al gaan zijn op onze beta party |
|
|
| TOR |
^ dat hangt af van de betalers..
which reminds me (sorry, ik vergeet het altijd :o), ik schrijf vanavond nog het geld over. |
|
|
| Pumaz |
| Ja sorry, ik was een tijdje platzak. Nu heb ik geld, maar mijn bank is maar 2 uur open per dag en ik ben die 2uur weg vandaag. Morgen zou moeten lukken :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ja sorry, ik was een tijdje platzak. Nu heb ik geld, maar mijn bank is maar 2 uur open per dag en ik ben die 2uur weg vandaag. Morgen zou moeten lukken :p |
bij welke bank zit ge dan? 't Voormiddagkrediet ? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Buoyant
bij welke bank zit ge dan? 't Voormiddagkrediet ? |
Nah is gewoon zo'n nieuwe ultra handige 2/24-open Bank :haha: |
|
|
| Nabistai |
| Zwakke excuses van de wanbetalers :p |
|
|
|
|