return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Tshirts: postadres/betaling (pg. 6)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by eieregooie
Nee hoor... ik vinnet best zo :D

T viel me alleen op :)


Afronden die handel zeg ik :p

13€ / tshirt
Degenen die al betaald hebben moeten 2€ / tshirt bijstorten.

Tiger vindt het ook goed, maar die arme jongen heeft vandaag al zoveel stress moeten verwerken dat ik het even overneem en de emails rondstuur ;)

Het wordt dus :

Voor diegenen die al betaald hebben ontbreekt er:
Voor diegenen met 1 tshirt: 2€
Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 2€ = 4€ (zij krijgen dus 1€ korting :D)

Voor diegenen die nog niet hebben betaald komt het te betalen bedrag op:
Voor diegenen met 1 tshirt: 13€
Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 13€ = 26€
Tiger777
10 jaar verkorting aan mijn leven is die hele zooi!
eieregooie
quote:
Originally posted by CygnusX
Afronden die handel zeg ik :p

13€ / tshirt
Degenen die al betaald hebben moeten 2€ / tshirt bijstorten.

Tiger vindt het ook goed, maar die arme jongen heeft vandaag al zoveel stress moeten verwerken dat ik het even overneem en de emails rondstuur ;)

Het wordt dus :

Voor diegenen die al betaald hebben ontbreekt er:
Voor diegenen met 1 tshirt: 2€
Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 2€ = 4€ (zij krijgen dus 1€ korting :D)

Voor diegenen die nog niet hebben betaald komt het te betalen bedrag op:
Voor diegenen met 1 tshirt: 13€
Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 13€ = 26€


Klinkt goed :D
pooley
Ik ben het niet eens !
DeSpErAtOs-X
kan je mij die mail met het rekeningnummer nog eens sturen :x ... kheb per ongeluk al men mails gewist door een virus op men pc ... dan kan'k men t-shirte ook es afrekene :)
CygnusX
Mailtjes zijn verstuurd. Laat iets weten als je niets gekregen hebt.

DeSpErAtOs-X : Rekeninginformatie staat erbij, in de laatste email.
eieregooie
quote:
Originally posted by pooley
Ik ben het niet eens !


pooley
:-)
Wildfir3
quote:
Originally posted by Tiger777
10 jaar verkorting aan mijn leven is die hele zooi!


echt niks gewoon hé kindje :p

wacht maar tot uw puberteit begint en ge de vrouwen probeert te verstaan, DA is pas frustrerend! :D
Tiger777
Daar bennek al 20 jaar aan kwijtgeraakt :( :stongue:

Nyah
quote:
Originally posted by CygnusX
13€ / tshirt
Degenen die al betaald hebben moeten 2€ / tshirt bijstorten.

Done :)
En nu is dan alles in orde hoop ik :p
Enne Tiger, just relax (denk aan vogeltjes, bos, rustige muziek, doe wat yoga ...) :tongue2
Dark Apostle
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Heb dernet 11 Euro gestort...*weent en spartelt woest op de grond*

Bon maandag stort ik 2 euro bij....mijn kleinste overschrijving ooit :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement