|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee hoor... ik vinnet best zo :D
T viel me alleen op :) |
Afronden die handel zeg ik :p
13€ / tshirt
Degenen die al betaald hebben moeten 2€ / tshirt bijstorten.
Tiger vindt het ook goed, maar die arme jongen heeft vandaag al zoveel stress moeten verwerken dat ik het even overneem en de emails rondstuur ;)
Het wordt dus :
Voor diegenen die al betaald hebben ontbreekt er:
Voor diegenen met 1 tshirt: 2€
Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 2€ = 4€ (zij krijgen dus 1€ korting :D)
Voor diegenen die nog niet hebben betaald komt het te betalen bedrag op:
Voor diegenen met 1 tshirt: 13€
Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 13€ = 26€ |
|
|
| Tiger777 |
| 10 jaar verkorting aan mijn leven is die hele zooi! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Afronden die handel zeg ik :p
13€ / tshirt
Degenen die al betaald hebben moeten 2€ / tshirt bijstorten.
Tiger vindt het ook goed, maar die arme jongen heeft vandaag al zoveel stress moeten verwerken dat ik het even overneem en de emails rondstuur ;)
Het wordt dus :
Voor diegenen die al betaald hebben ontbreekt er:
Voor diegenen met 1 tshirt: 2€
Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 2€ = 4€ (zij krijgen dus 1€ korting :D)
Voor diegenen die nog niet hebben betaald komt het te betalen bedrag op:
Voor diegenen met 1 tshirt: 13€
Voor diegenen met 2 tshirts: 2 x 13€ = 26€ |
Klinkt goed :D |
|
|
| pooley |
| Ik ben het niet eens ! |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| kan je mij die mail met het rekeningnummer nog eens sturen :x ... kheb per ongeluk al men mails gewist door een virus op men pc ... dan kan'k men t-shirte ook es afrekene :) |
|
|
| CygnusX |
Mailtjes zijn verstuurd. Laat iets weten als je niets gekregen hebt.
DeSpErAtOs-X : Rekeninginformatie staat erbij, in de laatste email. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by pooley
Ik ben het niet eens ! |
 |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
10 jaar verkorting aan mijn leven is die hele zooi! |
echt niks gewoon hé kindje :p
wacht maar tot uw puberteit begint en ge de vrouwen probeert te verstaan, DA is pas frustrerend! :D |
|
|
| Tiger777 |
| Daar bennek al 20 jaar aan kwijtgeraakt :( :stongue: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
13€ / tshirt
Degenen die al betaald hebben moeten 2€ / tshirt bijstorten.
|
Done :)
En nu is dan alles in orde hoop ik :p
Enne Tiger, just relax (denk aan vogeltjes, bos, rustige muziek, doe wat yoga ...) :tongue2 |
|
|
| Dark Apostle |
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Heb dernet 11 Euro gestort...*weent en spartelt woest op de grond*
Bon maandag stort ik 2 euro bij....mijn kleinste overschrijving ooit :D |
|
|
|
|