|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
idd, maareuh, klopt dat wel dan?
originele berekening was 15 per t-shirt
maar als sommige mensen 15 per 2 betalen is er toch vijftien tekort, tenzij er maar 2 a 3 mensen zijn met 2 t-shirts en de gemiddelde prijs per t-shirt 7 is of zo maakt het niets uit uiteraard, enfin ik betaal zoizo morgen.
Had zelf zoizo gerekend op 15, kan mij wa schelen dat iemand er 2 krijgt voor dezelfde prijs, die hebben dan sjaans van keer hé ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik kan de redenering ergens wel volgen, het lijkt nu precies of sommigen te veel betalen en anderen daardoor hun 2de t-shirt bijna gratis krijgen. En echt fair is dat nu ook niet...(en das niet persoonlijk bedoeld, ik vind het chic dat je alles op jezelf wilt nemen Tiger en ik snap ook volledig dat je alles zo simpel mogelijk wilt houden)
Maar goed, is het systeem niet aan te passen zoals Anja zei? Dan is er toch geen probleem voor meer? |
|
|
| Myst3ria |
| quote: | Originally posted by TOR
?15 is toch het einde van de wereld niet? |
Tuurlijk is dat het einde van de wereld niet, maar ik geef eerlijk toe dat ik mij aansluit bij de mening van Nyah.
Dat iedereen dezelfde prijs betaalt (maakt niet uit hoeveel T-Shirts hij of zij besteld heeft), had misschien beter moeten aangegeven worden van het begin, want ik kan best begrijpen dat de mensen die maar 1 T-Shirt hebben besteld dit een vervelende regeling vinden. |
|
|
| pooley |
Logisch toch.
2 != 1
dus 2 kost meer dan 1 ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ehm, is 2! niet 1x2=2? Of begrijp ik het hier weer allemaal verkeerd? :conf: |
|
|
| eieregooie |
eens met anja
Zoals het nu is, zeg ik als gierige nederlander "Doe mij er dan ook maar 2 voor €15,= :D
En volgens mij is het niet zo moeilijk om het wel gewoon eerlijk te doen toch?
Volgens mij is het rekensommetje
totaalbedrag / aantal personen
net zo lastig als
totaalbedrag / aantal t-shirts
en dan kunnen de personen die er 2 besteld hebben zelf ook wel natellen dat zij dan het dubbele moeten betalen.
Bovendien heeft anja je al gequote (thx, scheelt me zoeken) maar je hebt dus ook gezegd dat de prijs over alle t-s gelijk getrokken zou worden... Per shirt dezelfde prijs dus. Nu is de gang van zaken anders, zonder dat dat van tevoren aangekondigd is. En ik (als nederlander :D) wil best die 15 euro betalen hoor, dan steek je de marge maar in een potje, maar op deze manier worden een aantal mensen voorgetrokken. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ehm, is 2! niet 1x2=2? Of begrijp ik het hier weer allemaal verkeerd? :conf: |
!= betekent "is niet" |
|
|
| Zehra |
ok. we have a problem! 15 euro is niet zo veel maar eerlijk is eerlijk eh? :)
voorstel van anja: gewoon alle kosten optellen en delen door aantal tshirts. mensen met 2 tshirts moeten er dan ook 2 betalen...
logisch! :) |
|
|
| eieregooie |
EDIT
nm, ik moet gewoon rtfm :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
!= betekent "is niet" |
Okay, silly me! :toothless
*vorige week examen statistiek gehad, het zal daaraan liggen* |
|
|
| Zehra |
dit stond wel in de email eh...
| quote: | De prijs die iedereen, ongeacht de hoeveelheid of soort T-shirts die hij of zij gekocht heeft, komt op 15.00 € verzending inclusief.
|
|
|
|
| FredNova |
ik volg Nyah
logisch lijkt me ook prijs per tshirt
2 x tshirt = 2x prijs
ik kan best leven met 1 tshirt voor 15 euro hoor
maar iedereen gelijk voor de wet toch :toothless
allee, wat gaat het nu zijn? want den deze heeft overschrijving al online doorgestuurd |
|
|
|
|