|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| pumaz.. tis 13€ he :) |
|
|
| Pumaz |
Oeps :o
Had mijn mail gecheckt en zag 11 euro staan, maar ja met al die complicaties zal ik het verkeerde herlezen hebben ofzo, sorry :toothless
Ik zal dan 7 euro overschrijven voor Troy ipv 5, goed?
Zal wel voor dinsdag worden, ik ga morgen naar Engeland tot maandag avond. |
|
|
| Tiger777 |
portkosten niet vergeten he men beste :)
9.5€ dan :) |
|
|
| Pumaz |
Gij weet echt wel hoe je iets ingewikkeld moet maken :p
9,5 euro komt eraan dan |
|
|
| Tiger777 |
'khad het op msn toch gezegd :)
Gij kunt goe afpingelen :) |
|
|
| Pumaz |
| *Afpingelaar eerste klas* |
|
|
| Buoyant |
ei jongens der moet echt eens een deadline komen eh?
zo blijft het duren |
|
|
| Tiger777 |
Nog maar enkelen meer :)
zolang kan het toch niet meer duren he...;) |
|
|
| Dark Apostle |
| Allez komaan kevertje (tor), poulier (pooley) en sportsloef (pumaz)!!!! Ipv dat geld aan pr0n-dvd's of pr0n-video's uit te geven kan je het beter storten!!!!:p |
|
|
| Tiger777 |
| Shame on you poolster! ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Kunt g'al niet beginnen denken a/d bestelling plaatsen? Dan heb ik em misschien nog tegen Tiesto den 20e. |
|
|
| pooley |
ow ja zal het deze avond doen direct
dan maar via men moeder :) |
|
|
|
|