|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| stapeltje nieuwe ontvangen! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
allι jom, kent ge telebanking niet?
k kheb het hier nog allemaal maar juist gelezen, ik zal dus nog 7 bijstorten. 22 blijft tenslotte nog zeer goedkoop voor 2 t-shirts eh =). |
Ik ben paranoia!! Ik moet straks toch naar den UGC, dus kan ik daar evengoed ff binnenwippen. |
|
|
| Zehra |
| me heeft just ook betaald! :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
eens met anja
Zoals het nu is, zeg ik als gierige nederlander "Doe mij er dan ook maar 2 voor 15,= :D
| zoals ik al zei ik ben erg traag van begrip laatste dagen waarvoor mijn excuses. Anyway strak plan ei :p
Nou goed zal proberen zo snel mogelijk te betalen jonges :)
edit: zit fout in berekening door een edit van men post die tiger niet gezien had ik heb nl dit besteld:
Aantal: 1
T-shirt: "Fruit Of The Loom" met v-hals
Maat: L
Voor: BeTA logo
Achter: tranceaddict.com
en geen 2 b&c's. Blijkbaar had cygnus men reply in die thread verwijdert om het wat overzichtelijkt e houden zodat Tiger men edit niet gezien heeft. Had ook geen tijd met exames om alle topic van letter tot letter uit te pluizen waarvoor mijn excuses :sadgreen: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Eagle`
en geen 2 b&c's. Blijkbaar had cygnus men reply in die thread verwijdert om het wat overzichtelijkt e houden zodat Tiger men edit niet gezien heeft. Had ook geen tijd met exames om alle topic van letter tot letter uit te pluizen waarvoor mijn excuses :sadgreen: |
Dat is ondertussen opgelost, we hadden genoeg marge.
Maar er zijn grotere problemen nu. Ik heb het allemaal eens nageteld en mijn totaalkost is 100 meer dan die van Tiger (464 ipv 364). We gaan het zo snel mogelijk proberen op te lossen. Degenen die nog moeten betalen, gelieve even te wachten, tot het gefixed is.
Hopelijk heb ik ergens een fout gemaakt  |
|
|
| eieregooie |
Afzetters! AFZETTERS!
:p
:D |
|
|
| Tiger777 |
| BTW dus... meeltje is verstuurd :( |
|
|
| eieregooie |
lalala
| quote: |
Voor diegenen die al betaald hebben ontbreekt er:
Voor diegenen met 1 tshirt: 2.45
Voor diegenen met 2 tshirts: 4.89
Voor diegenen die nog niet hebben betaald komt het te betalen bedrag op:
Voor diegenen met 1 Tshirt: 12.95
Voor diegenen met 2 Tshirts: 25.89
|
ppl met 1 shirt die al betaald hebben betalen 11 + 2.45 = 13.45
ppl met 1 shirt die nog niet betaald hebben betalen 12.95
wat klopt hier niet?
zelfde met 2 shirts
wel betaald = 26,89
niet betaald = 25.89
Maar ik geloof dat kritiek niet is toegestaan he?
Punt is, rond het voor mijn part naar boven af... maar hou het voor iedereen gelijk... Hoe moeilijk is dat? Of als je er voor kiest het ongelijk te verdelen, vertel er dan bij waarom. |
|
|
| Tiger777 |
Godver... tis nog waar ook
verdomme he! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Godver... tis nog waar ook
verdomme he! |
Rustig rustig :) T komt allemaal goed :) |
|
|
| Tiger777 |
| ge hebt daar een feit he ei... ma ja, ik rond hoedanook af naar boven. Beter tιveel geld als te weinig he. Ik kom het hier juist te berekenen en het blijkt dat der globaal een verschil opzit van 10. Gaat dat de pot in voor de BBQ of staat ei erop dat het klopt tot op de centiem? |
|
|
| eieregooie |
Nee hoor... ik vinnet best zo :D
T viel me alleen op :) |
|
|
|
|