|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Pff, laat maar, we zetten em gewoon systematisch in de muur bij de vrij trappen op onze get-together. :D |
:haha: :haha: :haha:
btw, ik hoop dat mijn geld ook binnenkort arriveert, maar met die valutadagen... zou morgen toch op uw rekening moeten staan, tiger |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
|
ik heb geen 2 t-shirts besteld, sjek je sources knul :whip: :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik heb geen 2 t-shirts besteld, sjek je sources knul :whip: :toothless |
Hmmmm :conf: Ge had dat toch aangepast Hendrik? :conf: |
|
|
| Tiger777 |
tis waar :)
Tis der waarschijnlijk weer uitgevallen. Ach, geen ramp :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| 't mijne gaat zonder fout dinsdag betaald worden ... direct na de exaams =) |
|
|
| Mister_Michel |
| A crap ik zie juist dat ik nog altijd niet betaald heb (vergeten). Ik moet straks langs de bank passeren dus ik zal binnen springen als ik het ni vergeet. en anders klamp je me maar eens aan op school hé! Excuses voor de retardering |
|
|
| Mister_Michel |
| En waarom sta ik in het donkerrood, mij effe viseren joh :p |
|
|
| Tiger777 |
| geld moet op rekening, ik sta ook droog van geld :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
En waarom sta ik in het donkerrood, mij effe viseren joh :p |
Hoe kom je daar nu bij??? :clown: |
|
|
| pooley |
| Tegen wanneer moet het betaald worden? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by pooley
Tegen wanneer moet het betaald worden? |
Er is geen datum vastgelegd, het maakt dus niets uit.
Ik stuur de bestelling wel pas door als al het geld binnen is. |
|
|
|
|