|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| woohoow, no russian mob for me! |
|
|
| pooley |
Hendrik u ni opwinden he :)
Tis allemaal schoon opgelost, wie nog opmerkingen heeft krijgt mijn extreem wulpse kat achter zich aan :/ |
|
|
| Tiger777 |
ik...ben......perfect... kalm!
;)
neenee, 'k ben blij dat het zo opgelost geraakt is :)
| quote: | | wie nog opmerkingen heeft krijgt mijn extreem wupse kat achter zich aan :/ |
pics or stfu! :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
Voila, ik heb de extra 7 met veel plezier betaald, hoor :)
Goed en terecht opgekomen voor jullie rechten :cool: |
|
|
| eieregooie |
| lalala iedereen blij :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik...ben......perfect... kalm!
;)
neenee, 'k ben blij dat het zo opgelost geraakt is :)
pics or stfu! :p |

terwijl ze afgezogen wordt. |
|
|
| Tiger777 |
| oh my god... vreselijk! :nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
Verdommeuh!!!
Bank was toe...kon zelf niet aan den automaat. Tijgetje tzal voor morgen zijn als ik aan de leien ben om over te schrijven.
Tis dus nu 11 of ben ik abuus? |
|
|
| Tiger777 |
| ge zijt juist :) |
|
|
| Buoyant |
thank u Hendrik en euuuuuuuuuh 
sorry voor de overlast maar just is just eh |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Verdommeuh!!!
Bank was toe...kon zelf niet aan den automaat. Tijgetje tzal voor morgen zijn als ik aan de leien ben om over te schrijven.
Tis dus nu 11 of ben ik abuus? |
allι jom, kent ge telebanking niet?
k kheb het hier nog allemaal maar juist gelezen, ik zal dus nog 7 bijstorten. 22 blijft tenslotte nog zeer goedkoop voor 2 t-shirts eh =). |
|
|
| eieregooie |
| Er wordt voor mij betaald :D |
|
|
|
|