|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ja sorry, ik was een tijdje platzak. Nu heb ik geld, maar mijn bank is maar 2 uur open per dag en ik ben die 2uur weg vandaag. Morgen zou moeten lukken :p |
Lijkt erop da ze deze jonge nog moeten helpen met e overschrijving te maken *Doh* :o Kost je wel meer dan elektronisch oveschrijven... |
|
|
| Pumaz |
| Ik zit bij Argenta, die een maand lang (vakantie-regeling) enkel open is van 10 tot 12 uur. Die tijd zat ik vandaag op de trein richting Hasselt (naar Soundstation). |
|
|
| Tiger777 |
| de klok tikt he jongens.. de 8e vertrek ik op vakantie, dat wilt dus zeggen dat ten laatste de 4e juli iedereen betaald moet hebben... |
|
|
| Pumaz |
Jaja, morgen :p
Ik beloof het, ik moet nog rekeingen betalen en zo ook :o |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik zit bij Argenta, die een maand lang (vakantie-regeling) enkel open is van 10 tot 12 uur. Die tijd zat ik vandaag op de trein richting Hasselt (naar Soundstation). |
Lol Argenta, een bank met vakantie-regeling. Kan je niet bankier via een automaat zoals bij KBC? |
|
|
| Pumaz |
Mijn Argenta-tak heeft alleszinds zo'n regeling...
Mijn 'bank' is trouwens gewoon een omgebouwde living. Bij Argenta heb je geen telebanking en zo'n dingen, nee, het is gewoon ouderwets (daarmee dat ze de goedkoopste bank zijn moest iemand het gezien hebben op TV). |
|
|
| FUSyke |
| Ben ook bij nen omgebouwden living:p bij Assubel, is gewoon handig omdat het maar een straat van mij huis is. Maar ben ook bij Dexia ze:) |
|
|
| Pumaz |
Ik ga dan nu naar de bank :D
EDIT: betaald :) |
|
|
| FredNova |
| ik ben op vakantie van zaterdag (3 juli) tot 17 juli... zal hem dus ni meer hebben zeker :( |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FredNova
ik ben op vakantie van zaterdag (3 juli) tot 17 juli... zal hem dus ni meer hebben zeker :( |
Ik vrees ervoor :(
T-shirts bedrukken alleen al duurt ongeveer 2 weken. |
|
|
|
|