|
Tshirts: postadres/betaling (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Er is geen datum vastgelegd, het maakt dus niets uit.
Ik stuur de bestelling wel pas door als al het geld binnen is. |
zo snel mogelijk dus :p |
|
|
| Nabistai |
| Ok...Fortisproblemen zoren er dus voor dat ik maandag nog is een poginkje zal doen. Ook Dexia iets verderop was naar schijnt buiten gebruik. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Er is geen datum vastgelegd, het maakt dus niets uit.
Ik stuur de bestelling wel pas door als al het geld binnen is. |
bad move. als je zo een dingen zegt, zullen de mensen niet geneigd zijn om zo snel mogelijk te betalen en zal het nog een eeuwigheid duren eer er iets gebeurt. ;)
ow ja: I want my T-shirt!!!! :toothless (X2) |
|
|
| Tiger777 |
Stelletje armoezaaiers :p ;)
Nieuw prentje! |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
bad move. als je zo een dingen zegt, zullen de mensen niet geneigd zijn om zo snel mogelijk te betalen en zal het nog een eeuwigheid duren eer er iets gebeurt. ;) |
Ok, iedereen die nog niet betaald heeft : BETALEN, NU!!!!!!!!!!! 
;) :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ok, iedereen die nog niet betaald heeft : BETALEN, NU!!!!!!!!!!! 
;) :D |
that's better! :D :p laat ze zien wie de baas is... :haha: |
|
|
| Eagle` |
| wie heeft er nog niet betaald dan |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ok, iedereen die nog niet betaald heeft : BETALEN, NU!!!!!!!!!!! 
;) :D |
oei oei Benny die kwaad is, das eng
MAAR Benny die probeert om kwaad te zijn, das nog veel erger :D
just kidding
:nervous: ik ik ik zal zo zo snelll mogelijke bbbbbetalen :nervous: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Buoyant
MAAR Benny die probeert om kwaad te doen, das nog veel erger :D
|
:haha: :haha: :haha: ik kan t me ook wel moeilijk voorstellen, eerlijk gezegd :tongue2 |
|
|
|
|