|
Nogmaals Armin op een bootje ! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
:D Speciaal voor de Armada fans om weer ontopic te gaan :D
 |
|
|
| Optimus |
| ik zie nergens een boot:o |
|
|
| Miss Proximus |
| kut vergeten :D |
|
|
| Optimus |
| maak hem even dan:D hebben ze meteen een nieuwe poster:D |
|
|
| Optimus |
 |
|
|
| Miss Proximus |
lol hoe erg kan je je vervelen, alleen in de grote stad met plannen die in t water vallen:
 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Laat dat bootje maar zinken............. |
 |
|
|
| jp |
| Nog nooit zo'n slechte fotobewerking gezien :toocool: |
|
|
| Optimus |
| Josta is al bezig:cool: |
|
|
| sanderheijnen2 |
al eerder gepost zonder reply s:
heb een paar weken geleden 5 kaarten in de voorverkoop geocht via freerecordshop.nl. Moet er nog 1 hebben. ZIjn ze al uitverkocht want kan ze niet meer via freerecordshop bestellen.... |
|
|
| Miss Proximus |
ik zou zeggen: ga naar de armada site en kijk rond waar nog meer kaarten zijn. misschien is marktplaat.nl ook een idee?
MAAR dit had je vast ZELF ook wel kunnen bedenken ;) :p
ok laatste truckage :D whahahah
 |
|
|
| Optimus |
| Mwhehe, waar is het publiek gebleven?:D |
|
|
|
|