|
Nogmaals Armin op een bootje ! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
oeps, tiepvout :rolleyes:
had je maar een vak moeten leren man!
de gezeur van jou altijd met je werk! schiet toch eens op, krijg een promotie en ga voor yorin travel ofzo filmen! |
dan kan hij ook niet naar feesten want dan is hij voortdurend aan het reizen:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by moogwai
JA! Maar moet eerst nog eens kijken of ik wel iemand mee krijg, want er is hier weer een kermis aan de gang :rolleyes: |
Je snapt de hint van Phortje echt niet ofwel?
Jongske....... :D :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
huh? ik snap jouw quotes niet :nervous: |
Dat is bij Frans standaard, in elke post zit gewoon een typfout :D groot of klein:p, het zal wel de chemische troep zijn die hij elk weekend tot zich neemt :D
Ik heb een heerlijk baantje :p beter dan zo'n pc-nerd-bureau-baantje :p |
|
|
| Optimus |
| ze bedoelt niet de typefouten... kijk even goed:clown: |
|
|
| Phortje |
| Ach, ik ga gewoon en we maken d'r gewoon een leuk feestje van :D Dat gezeur ook :D |
|
|
| Miss Proximus |
| toch nog iemand die op mijn niveauw zit ;) :p méééééééé'héééh |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
toch nog iemand die op mijn niveauw zit ;) :p méééééééé'héééh |
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! |
|
|
| Optimus |
| dom schaapjesvolk:nervous: |
|
|
| jp |

Edit: oh , schaap was het |
|
|
| Miss Proximus |
lol @ jp
 |
|
|
| jp |
 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lol @ jp
|
KUT, ik wilde net dezlefde foto posten:toothless |
|
|
|
|