|
Nogmaals Armin op een bootje ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by moogwai
Hmnn, dan is dus ook Lovefields!
Wordt dus het een of het ander. |
Nee, het wordt geen van beiden! :p ;)
Vergeet btw niet dames en heren dat 2 weken erna ook nog Sound/Vision is, op het Malieveld in Den Haag!
Daar heb ik nog niemand over gehoord, terwijl het maybe wel 1 van de beste locaties van NL is: MIDDEN in de stad , ZEER dicht bij Den Haag CS! |
|
|
| Matthijs |
De volledige info staat nu op de website van Armada, het leukst vond ik nog om te horen dat ze dit soort feestjes vaker gaan organiseren! :D
| quote: |
Three DJ's In a Boat!
The average party animal won't leave his home for 'an ordinary party' anymore. Therefore we locate our events at a place that draws attention. The returning events with the theme 'Three DJ's in a boat' are a phenomenon that attracted entire 'dancing Holland'.
The return of 'Three DJ's in a boat' will take place in Rotterdam on the 14th of August.
Saturday the 14th of August, after the FFWD Dance Parade, the 'Ultimate Reunion' will take place on the largest event ship in Europe, the Ocean Diva. With a length of 86 meter and a width of 16 meters this ship may truly be labelled as the largest.
No one less than Armin van Buuren, Markus Schulz (Miami) and Remy will take place behind the decks during the night. Techno, trance and house, all streams will be played to satisfy the enthusiastic crowd. And for the ones who want to get a breath of fresh air there is a large roof terrace of a 100 square meters.
Three Dj's In a Boat
Saturday 14 August 2004
Location: Wilhelminakade, Rotterdam
(next to the Cruise Terminal)
Tickets available at 1000 selling points of Ticketbox, under which all filials
of Free Record Shop.
Presale 27,50 €
Boarding 22.00 – 01.00 o'clock (GMT+1)
Sailing 01.00 – 04.00 o'clock (GMT+1)
End 05.00 o'clock (GMT+1)
|
|
|
|
| MaGiK54 |
| Morgen gelijk maar kaartje scoren. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Morgen gelijk maar kaartje scoren. |
voorverkoop begint pas zaterdag. ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
voorverkoop begint pas zaterdag. ;) |
Zaterdag of maandag dus kaartje halen. |
|
|
| ambs |
oei oei oei!!
morgen markus en tiesto :D 4 juli markus, pvd, edgar v
7 aug DV en dan 14e FFWD en Ocean Diva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Matthijs
De volledige info staat nu op de website van Armada, het leukst vond ik nog om te horen dat ze dit soort feestjes vaker gaan organiseren! :D |
Zeker goed nieuws, alleen mogen we wat mij betreft wel langer feesten als 5.00. Maar dat zal wel weer niet mogen :whip: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by moogwai
Zeker goed nieuws, alleen mogen we wat mij betreft wel langer feesten als 5.00. Maar dat zal wel weer niet mogen :whip: |
ja inderdaad 7.00 zou beter zijn, dan kan je tenminste ook nog eens met de trein terug mocht je dat willen... |
|
|
| DjRV |
| zou wel relaxed zijn als die boot zinkt,halen ze coldharbour niet eens :p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by DjRV
zou wel relaxed zijn als die boot zinkt,halen ze coldharbour niet eens :p |
ach, stik in zaad!! |
|
|
| MaGiK54 |
| Kaartjes in the pocket. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Kaartjes in the pocket. |
same here! :D |
|
|
|
|