|
Nogmaals Armin op een bootje ! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen. |
Er zitten twee kanten aan!
In principe zou er niemand gebanned moeten worden omdat je dan zo'n eenzijdige groep op t forum krijgt, maar aan de andere kant is deze groep misschien wel van het slecht-discusiëren-snel-op-de-pik-getrapt zijn :s |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen. |
Jij post veel nuttige dingen wil je zeggen? :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
deze groep misschien wel van het slecht-discusiëren-snel-op-de-pik-getrapt zijn :s |
Mwjha, dat is 1 van de kenmerken van het arminvolk op dit forum.
Want stel je voor dat je iets negatiefs zegt..owjhee, dan heb je de poppen aan het dansen. gaajus is het. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wat een dropje ben je :p
budfoto
kom op tim, laten we m niet meer uitschelden :) *hihi* |
ahahaha lekker hoor :p
en wat betreft dat gezeur... 1 keer is genoeg, sommige mensen spammen hele threads vol met zeur/zeik :( da vind ik gewoon jammer... 'ja, dat lijkt me een vet feest!!!' hoor ik veel te weinig hier van sommige mensen. Post dan zelf een keer een feest waarvan je zegt 'Dat lijkt MIJ leuk'... zie ik ook nooit. |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen. |
he domme apelul! moet ik je ballen er af hakken ofzo?
alsof jij je dikke kop ooit op een feest laat zien!
alleen dom lullen op een forum en niet op feesten komen! dan ben je pas echt een nerd! je lijkt tim wel man! |
|
|
| SnuggLe |
Ik hou me hier buiten.
Een beetje stoken is leuk , om mensen te laten happen, dat doe ik ook wel eens. Maar dit is niet echt leuk voor de sfeer op een forum.
Diplomatiek ben ik he? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
je lijkt tim wel man! |
sterker nnog, het ís Tim!:p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Diplomatiek ben ik he? |
Je woont niet voor niets in Den Haag :stongue: |
|
|
| Miss Proximus |
lol! :D
spare: (offuh..REMY ;))
sommigen willen best posten dat dit 'een leuk feest is', maar die feesten heb je bijna niet meer :D hehe |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
sommigen willen best posten dat dit 'een leuk feest is', maar die feesten heb je bijna niet meer :D hehe |
Ik dacht dat jij zó graag naar Nederland terug wilde omdat je het feesten miste? :p |
|
|
| jp |
| Nee het waren de ontwenningsverschijnselen |
|
|
| DJ Gerrit |
ARMIN OOWNED GEWOON
en alle niet armin-fans zijn dom
ff meegaan in het nivo van new wave en miss p |
|
|
|
|