return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Nogmaals Armin op een bootje ! (pg. 16)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by moogwai
Ik heb ook een half uur in R'dam liggen rondrijden :D

zo jij hebt wel een supersonisch moderne wagen, of niet? :p
sanderheijnen2
Wist eigenlijk wel dat de nieuwe above & beyond met silence zou komen maar vroeg m voor de zekerheid wel ff aan bij Armin. Zei tegen m dat ik zeker wist dat de hele tent op z n kop zou staan. Eh, ja hoor! Iedereen werd echt helemaal leip!!!!:crazy:
Heb de hele avond eigenlijk boven gestaan met top uitzicht op de vloer. Muziek was al hard genoeg daar en lekker de ruimte. Varen was niet veel van te merken binnen maar buiten op het dek gaf het toch wel een relaxt idee.
Wij waren er zo rond 11 uur. Was lekker opwarmen met Remy maar vond m niet denderend. Marcus was zeker weer goed bezig en draaide platen die ik wilde horen. Maar als Armin dan komt weet ik weer waarvoor ik hier naartoe ga! Hij zet gewoon de tent op z n kop en er is niemand zo betrokken bij het publiek zoals hij. De sfeer was goed en Armin hakte gelukkig eens een keer niet zo door op het laatst. Opening met Junkie XL uiteraard kippevel 2004!
De beveiliging waren tenminste ook niet van die teringapen maar deden normaal.
Al met al zeer geslaagd feestje en waarschijnlijk mijn beste tot nu toe dit jaar!!!:D
moogwai
quote:
Originally posted by Miss Proximus
zo jij hebt wel een supersonisch moderne wagen, of niet? :p

Als deze boodschappenwagen niet supersonisch is, dan weet ik het niet meer :D
Miss Proximus
en waar/hoe/wat/wanneer is de ligstand dan??
moogwai
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en waar/hoe/wat/wanneer is de ligstand dan??

eh... :toothless
Partyteam
Fantastisch feestje gewoon!!!
Zalig warm-up van Remy, een prachtige set van Markus (zoals we hadden verwacht natuurlijk , en de beste set die we ooit van Armin hebben gehoord!!!!
En dit alles op een perfecte lokatie! Schitterend!!!
Onze foto's staan op www.partyteam.be (zeker het 3de filmpke bekijken!! ;-))
Enjoy!!!
sanderheijnen2
wordt er al gewerkt aan een tracklist?
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by sanderheijnen2
wordt er al gewerkt aan een tracklist?

Het is toch nog niet uitgezonden...

En met mazzel is er al een tracklist, van die stakkertjes die er al een maken op het feest zelf... :rolleyes:
MaGiK54
4 dj's on a boat:

1/2 Bouma-bros

Remy

Markus

Armin

Paparazzi was ook aanwezig met mega-camera:

Rotterdam by Night:

Leuk feessie:

sanderheijnen2
kan iemand me ff vertellen wanneer Armin weer in nl is voor een solo tje ofzo?

Joost
quote:
Originally posted by sanderheijnen2
kan iemand me ff vertellen wanneer Armin weer in nl is voor een solo tje ofzo?

Toen ik de boot afging liep ik achter Armin, heb hem ff bedankt en gevraagd wanneer hij weer in NL zou zijn. Hij wist het zelf ook niet precies zei hij, "snel" was alles wat hij ervan kon maken :)
Tom Lont
OMG, wat een geweldig feest was dit. Super sfeertje, Mooie lokatie voor een feest, schone en voldoende wc's, redelijke drankprijzen, perfect geluid en goeie dj's. Remy vond ik erg lekker draaien, is me niet tegengevallen voor de eerste keer dat ik hem hoorde, mooie opwarmer. Markus draaide beter dan ik verwacht had, veel mooie platen gehoord. Heb hem zelfs nog ff gesproken, hele aardige vent, leuk dat hij gewoon tussen het publiek wachtte tot hij mocht draaien. En ja, Armin, man ik vraag mij elke keer weer af hoe je het voor elkaar krijgt om het dak er van af te krijgen. Wat een meesterlijke set weer :D Het publiek wat net als de vorige keer op de ocean diva erg leuk, niet teveel vreemde lui er tussen, top! Ook altijd leuk om bekenden tegen te komen. Ramona, Kelvin, Cyril, Emma, Kelly, jullie maken het feest altijd helemaal compleet :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Privacy Statement