|
Nogmaals Armin op een bootje ! (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| rtgr |
hahaha, dromertje! hoe verzin je het
en Tja, over armin zitten we wel op 1 lijn :haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dromertje
haha jah hij is wel toepasselijk he :rolleyes: |
Welkom kerel! :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by dromertje
zal me even snel voorstellen
ik ben michel broertje van dj lex
IK heb deze kansloze nick dromertje genomen omdat de eerste 25 die ik probeerde bezet waren :whip:
Trance boeit me niet zo veel meer armin in de asta vond ik al eigenlijk niks dus ging ik meer voor markus.
NOu markus draaide echt perfect paar nieuwe onbekende platen voor me die ik tochwel erg goed vond en na flash brothers - amen kon die al niks meer fout doen voor mij.
Armin daarentegen vond ik slecht harde trance platen met breaks die johan gielen zelfs niet mooi vind. Maar heb me goed vermaakt want de sfeer was perfect en toch nog wel wat bekenden tegengekomen.
VOor mij iig voorlopig even geen armin meer want die heb ik nou wel een beetje gezien.
Oh en ik post zo laat omdat ik nog niet kon posten maar jahbeter laat dan nooit :happy2: |
hey mannetje!:tongue2 |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by rtgr
hahaha, dromertje! hoe verzin je het
en Tja, over armin zitten we wel op 1 lijn :haha: |
En ook welkom Rutger! |
|
|
| dromertje |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol alstie volgende x maar niet weer gaat pissen in de metro :toothless |
shhhht dalijk krijg mensen een slecht beeld van mij |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol alstie volgende x maar niet weer gaat pissen in de metro :toothless |
Zo, die was ik alweer bijna vergeten! Heerlijk hoor :toocool: :p |
|
|
| moogwai |
| Als je moet dan moet je he :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by dromertje
shhhht dalijk krijg mensen een slecht beeld van mij |
Probeer eerst eens berichten te posten waar een redelijke zinsbouw en spelling in zit :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Probeer eerst eens berichten te posten waar een redelijke zinsbouw en spelling in zit :toothless |
We hebben een "Robin 2" :)
Maar omdat het je broertje is Lex zal ik me inhouden ;) |
|
|
| TranceFool |
| Nou welkom dan maar he hierzo :D |
|
|
| Optimus |
| Michel is cool! Cooler nog dan Lex!:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Michel is cool! Cooler nog dan Lex!:p |
Duh!:p |
|
|
|
|