return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Nogmaals Armin op een bootje ! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
ja dan blijft er weer een leuke groep NLTA over :stongue: :stongue:
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ja dan blijft er weer een leuke groep NLTA over :stongue: :stongue:


wordt het tenminste weer een beetje gezellig hier.........kneuzen!
Miss Proximus
en als bonus zijn we dan ook eindelijk van armin af :disbelief
dj_spare
stelletje loeders, ga ergens anders spammen...


Ik ga ook, en hopen dat de hele ing wereld vergaat behalve de boot.
Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en als bonus zijn we dan ook eindelijk van armin af :disbelief


dan kan je niet meer met hem op de foto:(
MaGiK54
Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde.

Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin.

Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties.
M_Peror
Als wij nog voeten over hebben na een hele dag FFWD komen we zeker hier ook nog naar toe! :D Als 't aan mij ligt zijn we er, maar ik ben ook van m'n gezelschap afhankelijk...
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by sanderheijnen2
heb een paar weken geleden 5 kaarten in de voorverkoop geocht via freerecordshop.nl. Moet er nog 1 hebben. ZIjn ze al uitverkocht want kan ze niet meer via freerecordshop bestellen....


Ticketbox en anders zijn er iig nog 250 kaarten aan de deur te koop!
New Wave
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde.

Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin.

Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties.


Wat hoop ik dat jij op dat zinkend schip staat zeg.......
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
Wat hoop ik dat jij op dat zinkend schip staat zeg.......


Ok cool, dan neem ik maar me reddingsvest mee.

DJ Gerrit
wat kansloos gespam hier. sommige mensen voelen zich hier heel wat omdat ze geen trance meer luisteren.

vooral doorgaan :rolleyes:

p.s new wave, wat ben je lekker origineel met je apres ski kreet boven avatar :D
dj_spare
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat een kansloze reacties weer hier zeg, beetje vermoeiend als je het mij vraagt. Kritiek is welkom, maar dan onderbouwde.

Dit is nog altijd een trance-forum en Armin is een trance-dj, waar een hoop NL-TA fan van zijn. Dus als je niet meer van trance houdt, maar overgestapt bent op prog/techno/rap of wat dan ook, ga dan naar zo'n forum om te janken over trance-dj's dat die zuig zijn en vooral Armin.

Maar onderbouwde kritiek is natuurlijk altijd welkom, dus ook als je niet meer van trance houdt, maar kon dan met argumenten ipv kansloze reacties.


100% mee eens... ik stel voor sommige mensen hier de biezen pakken en zich hier nooit meer vertonen met hun gezeik...:whip: ja en wie zullen we nou bedoelen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement