return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
Nogmaals Armin op een bootje ! (pg. 17)
View this Thread in Original format
Joost
quote:
Originally posted by Partyteam
Fantastisch feestje gewoon!!!
Zalig warm-up van Remy, een prachtige set van Markus (zoals we hadden verwacht natuurlijk , en de beste set die we ooit van Armin hebben gehoord!!!!
En dit alles op een perfecte lokatie! Schitterend!!!
Onze foto's staan op www.partyteam.be (zeker het 3de filmpke bekijken!! ;-))
Enjoy!!!


3de filmpje!! :D Kippevel! :D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Joost
3de filmpje!! :D Kippevel! :D


sinds wanneer draait armin hardcore?:D
Joost
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
sinds wanneer draait armin hardcore?:D

Tja, hij gaf het gisteravond eerlijk toe, hij heeft genoeg van trance. Markus Schulz mag Armada hebben en A State of Trance presenteren; Armin gaat bij Third Movement, scheert zijn koppie kaal en gaat zich nu volledig richten op de hardcore :toothless
dj_spare
quote:
Originally posted by Joost
Tja, hij gaf het gisteravond eerlijk toe, hij heeft genoeg van trance. Markus Schulz mag Armada hebben en A State of Trance presenteren; Armin gaat bij Third Movement, scheert zijn koppie kaal en gaat zich nu volledig richten op de hardcore :toothless


dat hoorde ik ook ja! zijn nek etc was al opgeschoren, de MC was ook al kaal dus ik denk dat iedereen zich binnenkort gaat aansluiten bij Third Movement hier +'
Joost
Remy had ook al een kort koppie.... ik vermoed een complot!
Ohja, Paul van Dyk en Tiesto zijn volgend jaar gecontracteerd bij Masters of Hardcore :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by moogwai
Was eigenlijk 4 dj's on a boat, Sander Bouma draaide de eerste drie kwartier nog, aangezien Remy nog een FFWD afterparty had :D



Wow, supercool voor hem man! Gaaf! :)
Heel apart natuurlijk om zo even snel in te vallen!
Onze eigen BoumaBros.

[mafloddermode on]Snik Snik, het blijft toch je kind he?[/mafloddermode off]

;)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by dj_spare
dat hoorde ik ook ja! zijn nek etc was al opgeschoren, de MC was ook al kaal dus ik denk dat iedereen zich binnenkort gaat aansluiten bij Third Movement hier +'


we blijven tenslotte armin wannabes he hahahhahahahahahha
dj_spare
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
we blijven tenslotte armin wannabes he hahahhahahahahahha


jaaa... waar armin gaat, gaan wij ook he ;)

hopen dat ie snel de draad weer oppikt en snoeiharde hardcore gaat producen! :D
Joost
Dan kijken mensen toch raar op... draait hij eerst iets van perry o'neil ofzo, en daarna ineens "BASS MOET JE NIET HOREN!!! DIE MOET JE VOELEN!!!" :whip: :whip:

:toothless
emma
was weer gezellig feestje met leuke partypeople :)
allen baal ik dat ik sander net gemist heb :(

pix staan hier => http://www.emmaspartypictures.com/3DJ's/

Tom Lont
Link werkt niet Emma, misschien is het ' in de link het probleem.
dj_spare
werkt inderdaad niet...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
Privacy Statement