return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Nogmaals Armin op een bootje ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Asperge
kut alweer op vakantie, mis alle vette feesten zo:(
ambs
nee nee, hier ga ik ECHT niet naartoe dus!!!

pfffffffffftttttttttt armin op een boot :rolleyes:

NOT:toothless
MagicImpuls
Superlocatie! Zeer waarschijnlijk weer aanwezig :)
Matthijs
oeiiiiii dit wordt een leuk dagje zo!!! :D
Ga er ook zeker bij zijn!
Tim81
Okay dan ben ik om ;) Zat nog te twijfelen tussen Lovefields en FFWD, maar met zo'n afterparty in R'dam sla ik Landgraaf een keertje over...
TranceZoner
Denk niet dat ik er bij zal zijn en ik hoop voor jullie dat meneer van Buuren niet weer een uur eerder weggaat zoals hier het geval was in de Oosterpoort, dat vond ik toch eigenlijk niet zo netjes van hem, wat jullie er ook van zeggen....

anyway, have fun ;)

Cheers
Roos22
jippieeee! Hier ben ik zeker bij! 3 van mijn helden op een bootje..mwah sla ik natuurlijk niet af! :D
franzelare
woeiiii lekker after na FFWD!!
had eerst houseqlassics als after gepland maar dat laat ik nu maar gaan
Three 'O Three
quote:
Originally posted by TranceFool
Dit is zeeeer gunstig....overdag lekker op de FFWD en savonds stukkie varen :D

zeker dat WIJ (R'dam posse) hier ook heen gaan! :cool: Hoorde vandaag dat kaartje voor het eindfeest 25,75 E gaat kosten.... echt belachelijk! Vond het afgelopen jaar niet veel soeps dus was niet echt van plan te gaan dit jaar, maar met dit feest is er eindelijk eens een degelijke after voor de FFWD in R'dam!
Remy D
Ik vind Rotterdam echt een kutstad en zal er ook niet heen gaan voor Armin van B al vind Roos mij een held. :D

Dj Lex
Heb maar 3 hertentamens staan die week :confused:
moogwai
Hmnn, dan is dus ook Lovefields!

Wordt dus het een of het ander.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement