|
Nogmaals Armin op een bootje !
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Armada is preparing the second party on the Ocean Diva. This time the Ocean Diva boat can be found in the harbour of Rotterdam on 14th August. DJs: Remy, Markus Schulz and Armin van Buuren. More info will follow.
(www.armadamusic.nl)
Armin op een boot samen met Remy en Markus zeer cooooooool :D |
|
|
| jp |
| Vaart ie deze keer dan wel verder dan het eind van de sloot? :D |
|
|
| Creamfields23 |
:D :D :D :D :D
Vette sig JP!
En een leuk feessie |
|
|
| Jappio |
Gaaf dit :)
wordt ondanks hertentamens toch wel weer een leuke maand denk ik zo |
|
|
| HiGH_NrG |
| Maar waarom moet het dan weer helemaal in Rotterdam... Het was prima daar in A'dam :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Maar waarom moet het dan weer helemaal in Rotterdam... Het was prima daar in A'dam :( |
Tis dezelfde dag als de FFWD, dus party-stad is die dag R'dam. |
|
|
| Freezel |
| Ben d'r ook bij :) |
|
|
| dj_spare |
| VET! amazing afterparty na de FFWD dus :D |
|
|
| BaRTeZ |
oooh kijk aan, das relaxed zeg :D
Kan ik gelijk mijn Ocean Diva muntjes van het vorige feestje er door heen jagen :) |
|
|
| moogwai |
| Beter! Hier wil ik ook wel weer naar toe :) |
|
|
| TranceFool |
| Dit is zeeeer gunstig....overdag lekker op de FFWD en savonds stukkie varen :D |
|
|
|
|