|
Inzending demo's voor Be-TA party
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Het zal sommigen niet aanstaan, maar het is democratisch gestemd dat alle kandidaten dj's een demo moeten insturen. Dit is om jullie kwaliteiten te kunnen horen en te kunnen weten wat voor muziek je draait. Als je een oude set als demo gebruikt die een andere stijl is dan je zelf op de party zou willen spelen gelieve dit dan ook te melden aub, zodat ik een goede idee heb van wat er gedraaid gaat worden en kan er het volgorde van dj's hierdoor bepaald worden.
Ik verwacht dat alle demo's minstens 30min lang en in degelijke kwaliteit zijn. Als je je demo ergens online kan zetten gelieve hier in deze thread de link te posten. Als je wel webspace hebt maar niet genoeg voor een grote .mp3-bestand gelieve dan het .ogg formaat te gebruiken. Geef geen links naar .wav-bestand.
Als je helemaal niet over webspace beschikt kan je de demo ook op cd of cassette via de post sturen. Als je dit wenst te doen mag je naar mij een private message sturen en ik zal je de adressen van de juryleden terug sturen.
Als je zelfs geen demo op cd/cassette kan zetten het spijt me, maar dan val je meteen uit de boot.
Gelieve niet ook hier te klagen over het demo-systeem, de meerderheid heeft beslist.
EDIT: de demo's moeten ten laatste binnen zijn op maandag 5 juli |
|
|
| Jasperovitsj |
Mijn demo's krijg je zaterdag! :)
Ik heb wel geen tijd meer om nog fatsoenlijk een nieuwe demo te mixen, dus het zullen 2 oudere demo's zijn! Eén mix met alleen Mike-nummers en één mix met mcprog, en met die laatste ben ik toch geselecteerd geweest voor de eindrondes van 2 dj-contests...
*probeert de jury helemaal niet te beïnvloeden :toothless * |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mijn demo's krijg je zaterdag! :) |
Ik weet niet of Emma en Meltoz ook naar cp gaan... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik weet niet of Emma en Meltoz ook naar cp gaan... |
Emma gaat wel volgens mij :) Meltoz weet ik niet. |
|
|
| FredNova |
ik zal nieuwe mix opnemen in de stijl dat ik normaal draai (trance dus) en stuur die pm naar de juryleden
naar wie stuur ik hem dan allemaal?
greetz,
Fred |
|
|
| Pumaz |
| Je moet maar naar mij een pm sturen, ik zorg wel dat de rest hem krijgt :) |
|
|
| Freezel |
| Recording as we speak ;) :p :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Recording as we speak ;) :p :toothless |
Zelfde ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik weet niet of Emma en Meltoz ook naar cp gaan... |
| quote: | Originally posted by Freezel
Emma gaat wel volgens mij :) Meltoz weet ik niet. |
Heren heren, geen paniek... Der is zaterdag toch ok nog de Armada Night of zijn jullie da feestje al vergeten :D ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik weet niet of Emma en Meltoz ook naar cp gaan... |
Geef ze anders maar door hé, kga echt geen 10 cassettes kopiëren ;) :p |
|
|
| Buoyant |
jaa en euuuuuuuuuh wie zit er in de jury dan????
alle Beta's neem ik aan, of toch degene die gaan komen??? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Geef ze anders maar door hé, kga echt geen 10 cassettes kopiëren ;) :p |
Ja ma ja ma, de techniek gaat vooruit en gij zit hier nog met cassettes... :o Allemaal eendert hoe't bij ons geraakt, alleen mini-disc heb'k niet... :) |
|
|
|
|