|
Discussie over feesten in NL. (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Dat je dan zelf stilstaat, dat is een visie op het geheel. Maar dat zou betekenen dat je moedwillig van je festival-gevoel afstand moet gaan doen als je ervoor kiest om vooruit te blijven kijken en daardoor alternatief te blijven? In dat geval denk ik dat veel mensen toch liever stilstaan! Wat me dan op het punt brengt dat je je er inderdaad overheen zou moeten zetten, als je ervoor kiest om je nog in die bepaalde scene te blijven begeven. Maar ja...soms is dat best moeilijk ;)
|
je hoeft dan niet moedwillig festivals te mijden, je moet alleen je verwachtingen bijstellen denk ik. als je bv nu naar lowlands gaat dan weet je vantevoren dat het een stuk 'commercieler' is dan vroeger, dat er minder liefhebbers en meer dagjesmensen komen. dus dan moet je daar ook niet over gaan zeuren, vind ik, maar er gewoon een leuke tijd van maken. ook al is het niet meer zoals vroeger.
en als je weigert jezelf er bij neer te leggen, wat natuurlijk ook best kan, dan moet je op zoek gaan naar andere muziek/feesten waar je je nog wel op je plek voelt denk ik.. move on enzo.
hehe, wat een gelul eigenlijk over muziek :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
Mooi toch? :) Met sommige mensen hier valt tenminste te praten ;)
Maar nog even over het buitenland: het is dat ik niet zo superveel geld heb, maar dat is inderdaad erg gaaf. GKGG was supervet (de sfeer althans) en ook 2x Mayday en een keer Cafe D'Anvers was erg gaaf. Ibiza staat nog hoog op het verlanglijstje (al gaat dat volgensmij ook op zijn retour) en de WMC lijken me super.
Ben ook jaloers op de mensen die vaker naar Duitsland etc gaan :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
je hoeft dan niet moedwillig festivals te mijden, je moet alleen je verwachtingen bijstellen denk ik. als je bv nu naar lowlands gaat dan weet je vantevoren dat het een stuk 'commercieler' is dan vroeger, dat er minder liefhebbers en meer dagjesmensen komen. dus dan moet je daar ook niet over gaan zeuren, vind ik, maar er gewoon een leuke tijd van maken. ook al is het niet meer zoals vroeger.
en als je weigert jezelf er bij neer te leggen, wat natuurlijk ook best kan, dan moet je op zoek gaan naar andere muziek/feesten waar je je nog wel op je plek voelt denk ik.. move on enzo.
mja, dit lijkt me vrij logisch! :toothless je moet je er idd óf overheen zetten, óf iets anders gaan doen anders vergal je het alleen maar voor jezelf. Dat kan mijn ongeboren neefje zelfs nog aan je vertellen :p
je hoort mij er ook niet echt over klagen. als ik t niet kan laten dan ga ik naar de NL feestjes, en anders wacht ik wat langer en ga ik naar t buitenland :) probleem opgelost! |
|
|
| SnuggLe |
Over andere en aparte dingen gesproken: Supernatural.
Nu op MTV. Dat had me best VET geleken zeg, heel apart met gitaren en bandjes, echt vet. Moet maar een keer naar een Supernatural toe. Wie gaat er mee? :)
Svendex lijkt me gaaf, even een setje zien te vinden. Funk, Latin en Soul invloeden, jummie!Ik moet meer naar club et cetera gaan luisteren. Wie kan me helpen aan wat setjes? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mooi toch? :) Met sommige mensen hier valt tenminste te praten ;)
Maar nog even over het buitenland: het is dat ik niet zo superveel geld heb, maar dat is inderdaad erg gaaf. GKGG was supervet (de sfeer althans) en ook 2x Mayday en een keer Cafe D'Anvers was erg gaaf. Ibiza staat nog hoog op het verlanglijstje (al gaat dat volgensmij ook op zijn retour) en de WMC lijken me super.
Ben ook jaloers op de mensen die vaker naar Duitsland etc gaan :) |
Al die dingen in het buitenland lijken cool, zoals nu die avond in cafe d'anvers. Maar als je er elke week zou gaan gaat dat ook vervelen. Ikzelf doe een aantal echte trancefeestjes op een jaar. Nu reeds een pak meer dan vroeger vooral omdat we toch al regelmatig met beta's hebben afgesproken. Hierbuiten ga ik niet zoveel uit, af en toe bezoek ik wel eens een club of danscafe maar de muziek is daar meestal commerciel. Dus misschien is een oplossing voor je minder naar feestjes gaan, maar dan wel de feesten eruit nemen die voor jou het leukst lijken. Ik amuseer me steeds te pletter op tranceparties. Maar ik kan me voorstellen dat dit soms een beetje kan gaan vervelen als je elke week hetzelfde ziet. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Over andere en aparte dingen gesproken: Supernatural.
Nu op MTV. Dat had me best VET geleken zeg, heel apart met gitaren en bandjes, echt vet. Moet maar een keer naar een Supernatural toe. Wie gaat er mee? :)
|
dat vind ik nou typisch zoiets waar van die quasi hippe zondagse Bloemendalers naartoe gaan.
met andere woorden: neuh, laat maar :D |
|
|
| basd |
| Supernatural zag er op Extrema toch best gezellig uit.. Waarschijnlijk totdat het ging regenen, omdat echt iedereen toen maar naar binnen wilde, maar toch.. |
|
|
| Tim81 |
Club Poema in Utrecht denkt ook aan de technoliefhebbers:
Tomorrow presents SouthSideGrooves
zaterdag 23 oktober 2004
23:00 - 07:00
Club Poema
Utrecht
Deurprijs: € 10,-
Alleen kaartverkoop aan de deur
Line-up
Marco Carola
Paco Osuna
Phonopunk
Klik hier voor complete verhaal |
|
|
| nwopper |
Als de line-up goed is en het geluid okee is, dan kan een feest voor mij niet meer stuk!
Ja, ik ben ook een echte 'commerciele' feesten-bezoeker. Feesten van B2B, Q Dance, ID&T. Dat soort dingen. Maar Nature One is in mijn ogen toch het feest der feesten, gevolgd door de Loveparade. Die Heineken Fastforward Parade is echt nix vergeleken met de Loveparade. Echt supererg dat 'ie dit jaar niet doorgaat, maar ik heb gehoord dat het volgend jaar wel weer geoorloofd is!
Eigenlijk is Trance Energy wel het ergste feest die ik dit jaar heb bezocht. Vroeger vond ik dat echt helemaal het einde. Nu lijkt het wel alsof ik naar een concert van Jim ga. Maar ach, voor iedereen moet een feest toch de eerste keer zijn. Q Base vond ik helemaal niet verrot of slecht of iets in die zin. Hoorde er zoveel negatieve geluiden over, heb echt nergens last van gehad! Geen file's, geen drukte (zat ook niet in de Holland-tenten)....wel regen.
Ik ben eigenlijk al snel tevreden met feesten. |
|
|
| Shabbaman |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik was zelfs nog te jong voor de Thunderdome 96 in mijn achtertuin :D
Ik zou dat jaar 15 worden, is toch heel normaal om op je 14e tot 7 uur 's ochtends keihard hakkend, snuivend en schreeuwend van extase uit je dak te gaan???? |
Ach, toen was ik al 16 dus toen kon het best :clown: |
|
|
| jp |
Bedacht door Basvh, en althans uitgewerkt
"The Party Cool Wall"
Welke feesten kunnen we toevoegen en waar horen ze thuis? Is de huidige stand (gemiddeld) correct?
 |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by jp
Bedacht door Basvh, en althans uitgewerkt
"The Party Cool Wall"
Welke feesten kunnen we toevoegen en waar horen ze thuis? Is de huidige stand (gemiddeld) correct?
|
LOL!!!!!!!! |
|
|
|
|