|
Discussie over feesten in NL. (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| Ik ben tevreden met wat ik heb :rolleyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik ben tevreden met wat ik heb :rolleyes: |
Gelukkig voor de grote organisaties zijn die mensen er nog genoeg ja, die wel tevreden zijn met datgene wat er geboden wordt.
Dat is alleen jammer voor de mensen die graag eens iets nieuws zouden willen zien, en niet voornamelijk op grote namen afgaan bij het beslissen naar welk feest ze zullen gaan.
En wat betreft het gebruik van de term 'Armin-kontlikkers' (M_Peror, ik heb geen 'neukers' gebruikt, bah wat een plat woord), daar kan natuurlijk elke andere DJ waar een groep mensen blind op vaart en blijft varen (om redenen die ik niet begrijp, en dat heeft niet alleen te maken met het feit dat hij een muziekstijl draait die ik niet erg interessant vind) ingevuld worden. Maar voor dit forum was hij wel het beste voorbeeld, vandaar. Het heeft niet zozeer te maken met Armin zelf, de beste man heeft succes en dat gun ik em ook, hij heeft er hard genoeg voor gewerkt en hij heeft een van de beste tranceplaten die ik zelf heb geproduceerd. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basd
hij heeft er hard genoeg voor gewerkt en hij heeft een van de beste tranceplaten die ik zelf heb geproduceerd. |
Bas, heb jij een tranceplaat geproduceerd? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ja je hebt mij nu ook nieuwsgierig gemaakt meneer Dijkstra :D |
|
|
| basd |
Ik WIST dat zoiets ging komen, dat krijg je met zinnen die je op twee manieren kan lezen :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Snuggle-fans |
Verder geen commentaar op je post, maar waar slaat dit op :) |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Verder geen commentaar op je post, maar waar slaat dit op :) |
Ja dat mag misschien wel iets genuanceerder, daar heb je gelijk in... nee ik bedoelde gewoon mensen die t zeg maar met Snuggle eens zijn. |
|
|
| TranceZoner |
Ik WIST dat zoiets ging komen, dat krijg je met zinnen die je op twee manieren kan lezen :) |
Hahah, sorry Bas.. Ik heb de zin nu n paar keer op nieuw gelezen, en ik kan m echt maar op een manier interpreteren! :D
Editje: ik snap t al geloof ik, zeg maar in jouw opinion een van de beste tranceplaten die oooit gemaakt zijn, is door armin geproduceerd... |
|
|
| basd |
Okee, dan doen we het zo:
- ik heb een paar tranceplaten
- sommige daarvan (laten we ze van type X noemen) vind ik nog wat beter dan andere (van type Y)
- Armin produceert tranceplaten
- van mijn platen van type X heeft Armin er ook een geproduceerd
En ja, dat staat er toch echt ook. |
|
|
| HiGH_NrG |
Gebruik dan ook leestekens... ;) |
|
|
| basd |
Gebruik dan ook leestekens... ;) |
Leer lezen :p
of 
Goed, terug ontopic maar. |
|
|
| M_Peror |
En wat betreft het gebruik van de term 'Armin-kontlikkers' (M_Peror, ik heb geen 'neukers' gebruikt, bah wat een plat woord), (...) |
Sorry, je hebt gelijk (alweer!). :D Ik had je post niet meer letterlijk teruggelezen, ik wilde een voorbeeld gebruiken en heb je niet juist geciteerd... :o |
|
|
|
|