return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Discussie over feesten in NL. (pg. 13)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Niemand hoeft mij iets meer te vertellen. We gingen in 92/93 al naar Multigroove, de Roxy en Sporthallen-Zuid dus heb vanaf toen de hele ontwikkeling in Nederland en later (94) Duitsland wel meegemaakt.

Hoe je verder een feest beleeft hangt van de muziek, locatie en publiek af. In ieder geval zal ik nooit nee zeggen tegen iets nieuws.

Ja ja, verschuil je daar maar steeds achter. Een ouwe ingekakte kerel, dat ben je gewoon ! :p :p :disbelief

"Niemand vertelt me wat" , hahahaha :p
;)
Ik heb het niet over hoe je het beleeft, ik heb het erover hoe je danst/feest, oftewel BEWEEGT! Want stilstand is achteruitgang JP :p
jp
Kom je nou naar het bootje varen vrijdag? Ik ga je kielhalen :disbelief
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Kom je nou naar het bootje varen vrijdag? Ik ga je kielhalen :disbelief

Wat denk je zelf? :D
Ik ga BasD lastig vallen in Enschede vrijdag! :p
New Wave
Snug hou op met je gezever.....Je wint het toch niet van JP. Je komt net om de hoek kijken..... Je weet het niet beter en je zult het ook niet beter weten. En om jouw mening zitten we helemaal niet te wachten....ik stel voor: Ga met je fluitje op een kruispunt staan en ga het verkeer regelen.! :p
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
netzoals de Aston Martin DB9 bij topgear :crazy: :eyespop:

toevallig de race gezien tussen de trein en de Aston Martin naar Zuid-Frankrijk toe?

hint: de hogesnelheidslijn wint niet :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Snug hou op met je gezever.....Je wint het toch niet van JP. Je komt net om de hoek kijken..... Je weet het niet beter en je zult het ook niet beter weten. En om jouw mening zitten we helemaal niet te wachten....ik stel voor: Ga met je fluitje op een kruispunt staan en ga het verkeer regelen.! :p

Kusje Tim :)
ZZandirt
jongens, ik vind dat juliie toch schattig met elkaar omgaan...:D
(ja ik heb teveel tijd.., hoezo??)
tango
quote:
Originally posted by jp
Wat kleine aanpassingen gemaakt

Ik denk dat het weer eens tijd is voor een paar aanpassingen :D (ik noem een innercity :o)
jp
Ik zal eens een update maken :D

Qlimax is ultracool, Awakenings stijgt natuurlijk ook. Impulz stort in en Trance Energy komt boven Innercity te staan :p

Decibel is enorm vooruit gegaan en Defqon One mag wel in een eigen koelkast
tango
quote:
Originally posted by jp
Ik zal eens een update maken :D

Qlimax is ultracool, Awakenings stijgt natuurlijk ook. Impulz stort in en Trance Energy komt boven Innercity te staan :p

Decibel is enorm vooruit gegaan en Defqon One mag wel in een eigen koelkast

Extrema (outdoor) mag van mij ook zeker een stukkie naar links!

SnuggLe
quote:
Originally posted by tango
Extrema (outdoor) mag van mij ook zeker een stukkie naar links!

Behoorlijk!

Een Earth kan erbij en redelijk links, netzoals Everybody :D

Maareh....Wiegel zij altijd "het gevaar komt van links". Kan alles wat cool is niet aan de rechterkant staan? :toothless
ZZandirt
het is maar goed dat Wiegel het niet voor het zeggen heeft... (en niet alleen daarom):haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement