return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Discussie over feesten in NL. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by AlFerox
alleen jammmer dat het in de brabanthallen is :whip:

Wel een helemaal vernieuwde Brabanthallen, dus nu misschien wel beter als dat het eerst was.

ik ben heel erg benieuwd naar de line-up, ze kunnen natuurlijk niet met een veredeld Impulz line-upje komen.
Optimus
quote:
Originally posted by basd
Jij bent dan ook geen hond.

Nou, hij toont verdacht veel gelijkenis met een grote bouvier:toothless
Phortje
Ik laat 't van de line-up afhangen of 't Dance Valley Winter Edition of Innercity wordt dit jaar.. Maar ik ben wel benieuwd wat ze hier nou van willen maken. Wel jammer dat er geen Yooshi area is trouwens :(
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Optimus
Nou, hij toont verdacht veel gelijkenis met een grote bouvier:toothless

:whip:
Creamfields23
Hier ga ik ZEKER naar toe.

Het belangrijkste argument vind ik geen gezeik met vervoer en al 10 euri kwijt zijn voor dat ik überhauapt binnen ben. Lekker na afloop een busje instappen en voor rond de 50 euri gezellig met zijn allen voldaan naar huis.

Een ander punt wat ik niet begrijp is dat iedereen altijd hier zit te zeuren over de lineup. Ik heb zoiets van boeien gewoon lekker een avond losgaan. Een feessie moet je nog altijd zelf bouwen ;)
Phortje
quote:
Originally posted by Creamfields23
Een ander punt wat ik niet begrijp is dat iedereen altijd hier zit te zeuren over de lineup. Ik heb zoiets van boeien gewoon lekker een avond losgaan. Een feessie moet je nog altijd zelf bouwen ;)

Ik zeur niet :)
Maar als Innercity nou net even wat meer DJs heeft staan die ik helemaal geweldig vind, ga ik gewoon daar heen ;)
Ik weet zeker dat 't allebei weer topfeesten worden, beide is wat aan de dure kant en je moet de keuze toch ergens op baseren.
basd
quote:
Originally posted by Creamfields23

Nou ja, voor mij is dat wel belangrijk geworden de laatste tijd.. Ik heb al die namen die je overal ziet over het algemeen wel een of meerdere keren gezien ondertussen, en daarom ook vind ik persoonlijk dat organisatoren wel eens wat meer moeite mogen doen wat betreft de line-up, en niet elke keer weer dezelfde namen neer moeten zetten.

Maar goed, dat was ondertussen wel duidelijk. Ik ga maar weer eens aan de slag :)
New Wave
Het zal inderdaad weer een flinke rukline-up worden.
Het is al 2 jaar zo dus het zal ook niet veranderen.
Ze durven geen initiatief meer te tonen. Ik hoop dat het 1 grote flop word.
Tim81
quote:
Originally posted by New Wave
Het zal inderdaad weer een flinke rukline-up worden.
Het is al 2 jaar zo dus het zal ook niet veranderen.
Ze durven geen initiatief meer te tonen. Ik hoop dat het 1 grote flop word.

Aan het begin van de zomer dacht ik dat de organisaties het eindelijk een beetje door hadden dat ze verkeerd bezig waren (er werd toen gestrooid met kaartjes voor o.a. Strike One en N-Joy)... Maar ze gaan gewoon op dezelfde voet verder! Bekende namen en hoge entreeprijzen, want het raakt toch wel uitverkocht denken ze!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Tim81
Aan het begin van de zomer dacht ik dat de organisaties het eindelijk een beetje door hadden dat ze verkeerd bezig waren (er werd toen gestrooid met kaartjes voor o.a. Strike One en N-Joy)... Maar ze gaan gewoon op dezelfde voet verder! Bekende namen en hoge entreeprijzen, want het raakt toch wel uitverkocht denken ze!

en dat denken ze niet alleen, dat ís ook nog gewoon zo :(

Ik moet misschien niet "zeiken" omdat ik toch al 2 jaar gratis naar DV was...maar anders was ik ook 2 jaar niet gegaan. Geldt ook voor ML trouwens. Jammer van de prijzen. Maar ja, ik ben dan ook een werkloze no-niet afgestudeerde die zich verveelt in Amsterdam :D

Tim81
Misschien komt het wel door mij dat ze gewoon hoge prijzen blijven hanteren, want ik koop toch steeds een kaartje :rolleyes: Mysteryland is voor mij de afsluiting van een mooi festivalseizoen... want hoe dan ook had ik Dance Valley voor geen goud willen missen! Ik ken jammergenoeg niet de juiste personen om overal gratis binnen te komen :(
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Tim81
Misschien komt het wel door mij dat ze gewoon hoge prijzen blijven hanteren, want ik koop toch steeds een kaartje :rolleyes: Mysteryland is voor mij de afsluiting van een mooi festivalseizoen... want hoe dan ook had ik Dance Valley voor geen goud willen missen! Ik ken jammergenoeg niet de juiste personen om overal gratis binnen te komen :(

ik neem gewoon logées in huis :stongue: maar na drie dagen heb je t dan ook wel gezien :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement