|
Discussie over feesten in NL. (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Zoiets bestaat al een tijd. De feestjes in de kerk van Ruigoord (Westelijk Havengebied Amsterdam) hebben dat karakter. Er komen van die coole alto's en spacekezen op af. Super :D
|
jahaa... al lang niet meer in ruigoord geweest... laatste x was een vollemaansfeest jaartje terug ofzo.. met isis en noggunpaar..
toplocatie met toppubliek....
maar..... net als paddo's... niet voor het grote publiek...lekker intiem..:D |
|
|
| jp |
| Ik zou alleen niet op de fiets gaan :haha: |
|
|
| kolkiewolkie |
Zoiets bestaat al een tijd. De feestjes in de kerk van Ruigoord (Westelijk Havengebied Amsterdam) hebben dat karakter. Er komen van die coole alto's en spacekezen op af. Super :D
http://www.tranceorientexpress.nl/ (26-11-2005)
http://www.ruigoord.nl/ voor meer info en agenda
:crazy:
|
:eyes: :eyes:
p.s. je hebt tegenwoordig in Utrecht 4k4... komt 'n heel eind in de richting denk ik (als ik de formule zo lees, ik moet er nog steeds een keer naartoe.
Mocht er iemand serieus zin hebben in het bovenstaande dan hoor ik dat trouwens graag :D ! |
|
|
| jp |
| Neem jij de LSD dan mee? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Mijns inziens is het tijd voor een cool nieuw feest met muziek stammende uit begin tot midden jaren negentig met wazige trance, pompende goa, experimentele acid en veel paddestoelen. Wedden dat daar alleen de echte feesters op af komen :) |
Nexus is dood, lang leve Nexus.
OWAP is er, en het Oud Hollandsch Acid Feest. Beiden kneiters van feesten. Ik wil ook zeker een van beiden de komende keer bezoeken.
Maar je hebt ook de Psytrance tent op Dance Valley. Maarja, dan komt iedereen voor de grote namen....
De feesten zijn er wel , maar je moet ze weten te vinden. |
|
|
| Djeebie |
In Amsterdam zijn er inderdaad regelmatig van dit soort feestjes. Je moet alleen de juiste kanalen kennen. Zij weten je wel te vertellen waar alles gebeurd.
Een vriend van mij ging wel vaker naar dit soort feestjes en ik ben ook wel eens meegeweest. Het is wel grappig om een keer mee te maken, maar het is niet echt mijn ding. Supervage mensen allemaal en vrijwel iedereen zit onder de drugs. En goa word je ook wel zat na een paar uur. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nexus is dood, lang leve Nexus.
OWAP is er, en het Oud Hollandsch Acid Feest. Beiden kneiters van feesten. Ik wil ook zeker een van beiden de komende keer bezoeken.
Maar je hebt ook de Psytrance tent op Dance Valley. Maarja, dan komt iedereen voor de grote namen....
De feesten zijn er wel , maar je moet ze weten te vinden. |
Ik heb tijdens mijn dance valley bezoekje vorig jaar minimaal anderhalf uur rondgehangen bij die megatoren. Veel relaxter dan welke andere stage ook, :toocool: .
En LSD? Alleen voor in de versnellingsbak aub :thepirate . |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb tijdens mijn dance valley bezoekje vorig jaar minimaal anderhalf uur rondgehangen bij die megatoren. Veel relaxter dan welke andere stage ook, :toocool: .
En LSD? Alleen voor in de versnellingsbak aub :thepirate . |
Nog liever DCCD :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| hondendoos mag ook :D . |
|
|
| jp |
Innercity Radio
ID&T heeft er een gloed nieuw radiostation bij: Innercity Radio. Laat je klaarstomen voor 17 december door deze online music box die dagelijks vol wordt geladen met de heerlijkste baanbrekende exclusieve Innercity-sounds. Innercity Radio biedt net als de avond zelf voor elk wat wils; van funky electro tot rauwe techno, alles komt aan het luisterend oor voorbij.
http://innercity.id-t.com/innercity...tal/radio2.html
Wat een verschrikkelijke muziek. Dit gaat nog meer mensen besluiten niet te gaan
:nervous: |
|
|
| magrec |
Innercity Radio
ID&T heeft er een gloed nieuw radiostation bij: Innercity Radio. Laat je klaarstomen voor 17 december door deze online music box die dagelijks vol wordt geladen met de heerlijkste baanbrekende exclusieve Innercity-sounds. Innercity Radio biedt net als de avond zelf voor elk wat wils; van funky electro tot rauwe techno, alles komt aan het luisterend oor voorbij.
http://innercity.id-t.com/innercity...tal/radio2.html
Wat een verschrikkelijke muziek. Dit gaat nog meer mensen besluiten niet te gaan
:nervous: |
Valt wel mee toch? Ik vind dit wel lekker, ongecompliceerde house/electro. Ik hoor dit liever op slamfm |
|
|
| Neil CB |
Ik denk ook niet dat IC 2005 echt een succes gaat worden. Vorig jaar wou ik nog wel heen voor 25 euro. Maar nu ID&T dit jaar met een vrij matige line-up, voor een (imo) te hoge prijs en voor te weinig service (over volle zalen, gore plees, dikke rijen voor de bar) denk ik niet dat het uitverkocht zal raken. Ik denk dat heel veel mensen, waaronder ikzelf, zoiets hebben van: ik geloof het wel.
Mochten ze nou weer besluiten 2 voor de prijs van 1 te doen, dan wou ik er nog wel eens over nadenken. |
|
|
|
|