return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Discussie over feesten in NL. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Chicane
Nieuwe initiatieven kan je bijna niet meer verzinnen omdat alles al eens gedaan is, wees een tevreden met wat er is ffs.

Als er zo altijd gedacht werd sliepen we nu nog met z'n allen in een grot...
En wat een geflame weer, bas geeft alleen z'n mening over wat hij verwacht van de line-up. Hij zegt toch helemaal niet dat je er niet naar toe moet gaan. Maar nee, er moet gelijk weer op de man gespeelt worden, of het geijkter dan geijkte "nou dan doe je het toch zelf lekker beter". Discussie blijft erg moeilijk.
DJ Gerrit
quote:
Originally posted by TranceFool
Sinds progressive helemaal hot is hierzo, lijkt het wel of dit niet gerespecteerd wordt, beetje jammer :rolleyes:

ik word er ook ziek van. echt heel kinderachtig
zegt alweer genoeg over hoe die (party) people zijn. helaas...
basd
quote:
Originally posted by MaGiK54
Met mijn post wilde ik duidelijk maken dat Basd alleen maar op alles loopt te af te geven en niks is meer goed en elke keer als er een groot evenement of feestje is, hij dezelfde standaard reply geeft.

Dat is natuurlijk ook onzin, ben vorige maand nog naar Awakenings en Extrema geweest en dat is me goed bevallen, mede doordat er tenminste wat verrassende namen stonden (naast de aanwezigheid van een groep leuke TA's).. Of is dat niet groot genoeg?

Maar alla, om nog eens een voorbeeld te geven van iets wat me wel interessant lijkt:

NL: Technoland
MaGiK54
quote:
Originally posted by basd
Dat is natuurlijk ook onzin, ben vorige maand nog naar Awakenings en Extrema geweest en dat is me goed bevallen, mede doordat er tenminste wat verrassende namen stonden (naast de aanwezigheid van een groep leuke TA's).. Of is dat niet groot genoeg?

Maar alla, om nog eens een voorbeeld te geven van iets wat me wel interessant lijkt:

NL: Technoland

Ok cool, dan heb ik niks gezegd over dat je niet meer naar feesten ga :)
JunKX
quote:
Nieuwe initiatieven kan je bijna niet meer verzinnen omdat alles al eens gedaan is, wees een tevreden met wat er is ffs. Zelfde met platen, niks is meer goed omdat iedereen tegenwoordig alle promo's al zit te spaaien voordat ze uitkomen.

Als jij nou eens een zak geld had en een avond + line-up moet organiseren wordt je ook helemaal kriegel van de regels en prijzen die dj's vragen tegenwoordig. Dan kan je natuurlijk bedroom gasten huren die een geweldige avond kunnen creëren maar daar komt waarschijnlijk geen hond op af dus zit je zo in het rood. Bovendien weet iedereen wat ze van die DJ zo'n beetje kunnen verwachten en daar ga je op af.

Wordt een beetje sjaggo van iedereen die maar mekkert dat het niet goed is, deal with it of organiseer zelf eens wat. Een feest maak je nog altijd zelf en hoe minder van die stijve harken op de vloer staan des te meer ruimte en minder lange wachtrijen voor een colatje of red bull :D

100% mee eens. Go Chicane!
SnuggLe
quote:
Sorry hier moet ik gewoon even op replyen op die azijnpissers dat nooit iets goed meer is..

Nieuwe initiatieven kan je bijna niet meer verzinnen omdat alles al eens gedaan is, wees een tevreden met wat er is ffs. Zelfde met platen, niks is meer goed omdat iedereen tegenwoordig alle promo's al zit te spaaien voordat ze uitkomen.

Als jij nou eens een zak geld had en een avond + line-up moet organiseren wordt je ook helemaal kriegel van de regels en prijzen die dj's vragen tegenwoordig. Dan kan je natuurlijk bedroom gasten huren die een geweldige avond kunnen creëren maar daar komt waarschijnlijk geen hond op af dus zit je zo in het rood. Bovendien weet iedereen wat ze van die DJ zo'n beetje kunnen verwachten en daar ga je op af.

Wordt een beetje sjaggo van iedereen die maar mekkert dat het niet goed is, deal with it of organiseer zelf eens wat. Een feest maak je nog altijd zelf en hoe minder van die stijve harken op de vloer staan des te meer ruimte en minder lange wachtrijen voor een colatje of red bull :D

Einde flame.

Het is niet dat het niet goed is, het is dat ik een gevoel heb dat ik het meeste wel heb gezien en daarom naar ANDERE feestjes wil. Ieder zijn eigen meug/ding, moet iedereen zelf weten. Ik ben ook 2x op een Armadanight geweest en heb me daar PRIMA vermaakt. Alleen trek ik het niet hele dagen, en slaan sommige mensen ontzettend door in hun Armada-fan-zijn. Dat vind ik overdreven en dat is mijn mening. Dat ze dan niet tegen een grapje kunnen.

En daarnaast: zeik niet zo over dat Armin gedoe, het is een voorbeeld en mensen hier zijn daarover VEEL te snel op hun pikkie getrapt. Zo mooi is dat.
En progressive, daar hielden hier heel veel mensen al eerder van.. maar dat wordt vergeten.

Je zegt het zelf al: Bedroom dj's komt geen hond op af. Dat is jammer. Tomorrow was geweldig, maar daar kwam ook geen hond op af. Ik vind dat persoonlijk ontzettend Jammer. Dat wilde ik kwijt, dat het bijna niet lukt om nieuwe dingen neer te zetten en dat dat jammer is.

Als laatste: geflame? Ga toch weg man! Waarom kan echt bijna NIEMAND hier discussieren, maar heet het altijd geflame etc?? Donna/RV hadden helemaal gelijk. Heb je een keer een ander standpunt of weet ik veel wat, dan is het flamen. Jammer, echt jammer.
Zoek eens op in het woordenboek. Discussie en discussieren. Daarbij staat ook dat je het niet altijd eens hoeft te zijn met een standpunt, maar het wel kan verdedigen.

Ga eens een keer verder dan "100 % mee eens" (nothing personal) en meng je in een discussie. Kunnen veel mensen wat van leren.
Maar de helft hier ziet persoon en mening/discussie als 1 ding.
Ik kan Tim (New Wave) op het forum vaak niet uitstaan, maar in real life zijn mensen vaak heel anders.

Kom eens achter je compu vandaan.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Als er zo altijd gedacht werd sliepen we nu nog met z'n allen in een grot...
En wat een geflame weer, bas geeft alleen z'n mening over wat hij verwacht van de line-up. Hij zegt toch helemaal niet dat je er niet naar toe moet gaan. Maar nee, er moet gelijk weer op de man gespeelt worden, of het geijkter dan geijkte "nou dan doe je het toch zelf lekker beter". Discussie blijft erg moeilijk.

"100 % mee eens"

;) (zie bovenstaande)
DjRV
denk ook dat UDC absoluut voor safe gaat, Strike One was niet geslaagd en Impulz ook niet. Merkte het ook al met de guest tickets voor DV die zwaar schaars waren,geld besparend op waar ze kunnen zal het moto zijn. Niet dat Cocks goedkoop is ofzo,zal absoluut een leuk feest worden,maar niet schrikbarend vernieuwend.
MaGiK54
Ik ga gewoon schaap spelen, ik volg de massa en hoop op namen zoals Cox, Armin, Liebing, Tiesto en andere grote namen.
basd
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik ga gewoon schaap spelen, ik volg de massa en hoop op namen zoals Cox, Armin, Liebing, Tiesto en andere grote namen.

BEEEEEHHHHHHHHH!!

Have fun :) Ik sla waarschijnlijk over, maar dat mag inmiddels geen verrassing meer heten :)

HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe

Je zegt het zelf al: Bedroom dj's komt geen hond op af. Dat is jammer. Tomorrow was geweldig, maar daar kwam ook geen hond op af. Ik vind dat persoonlijk ontzettend Jammer. Dat wilde ik kwijt, dat het bijna niet lukt om nieuwe dingen neer te zetten en dat dat jammer is.

Ik was er! :cool:
basd
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik was er! :cool:

Jij bent dan ook geen hond.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement