|
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad?
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Iedereen is hier wel zo braafjes aan het posten maar volgens mij zitten er wel wat teringlijers tussen.
Of heeft niemand ooit iets gedaan wat niet mocht?
Ik ben brave harry trouwens...:p |
|
|
| sndh |
| diverse waarschuwingen wat betreft geluidsoverlast :p |
|
|
| Jappio |
| Nope nog nooit een bekeuring gehad zelfs :D |
|
|
| Matthijs |
| Geen strafblad, wel een aantal bekeuringen voor rijden zonder licht en tweemaal oom agent op bezoek vanwege geluidsoverlast. :D |
|
|
| jp |
Geen strafblad en wil dat graag zo houden
Wel eens verdacht geweest van medeplichtigheid aan een overval (ik werkte daar net een week) en diverse boetes in tien jaar tijd zoals veel te hard rijden (93 waar 50 toegestaan maar kenteken stond gelukkig niet op mijn naam)
Je kunt ook de vraag toevoegen of je weleens slachtoffer bent geworden van (zware) criminaliteit |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
diverse waarschuwingen wat betreft geluidsoverlast :p |
Waarschuwing is geen strafblad, maar maakt niet uit, we snappen hem ;)
Ik heb ook geen strafblad. Wel 2x in aanraking geweest met de politie, maar daar een HALT-afdoening voor gekregen.
Toen ik 13 was voor het afsteken van vuurwerk, waardoor een bouwkeet in de fik vloog. Schade: 10.000 euro. Heb toen een project/werkstuk moeten maken over brand et cetera voor Halt.
Daarna op mijn 16e gepakt voor winkeldiefstal. Buit (of althans wat buit had moeten zijn): 5 nutsen. Je kan raden wat mijn bijnaam was. 16 jarige leeftijd, en dus weer een HALT-afdoening. Wel stom...had de verkeerde vrienden blablabla die deden het ook. Toen dacht ik 'dat kan ik ook'. Echt zo ontzettend stom. Maarja, heb er wel van geleerd.
Voor de HALT-afdoening moest ik in een zwembad badhokjes schoonmaken. Geluk bij een ongeluk moest ik dat samen doen met een hele leuke, mooie en interessante meid. Had wat gejat bij de HEMA. Is nog een tijd mijn vriendin geweest daarna.
Wel dingen gedaan vroegah waarvoor ik best de cel in had gemogen (tsja, je bent jong en je haalt wat kattenkwaad uit), maar nooit ergens voor veroordeeld. Ontzttend stom, maarja. Ik zeg maar zo: It takes one to know one. Daarom wil ik ook verder bij de politie. |
|
|
| DjRV |
| ik heb geen strafblad |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb ook geen strafblad. Wel 2x in aanraking geweest met de politie, maar daar een HALT-afdoening voor gekregen.
Toen ik 13 was voor het afsteken van vuurwerk, waardoor een bouwkeet in de fik vloog. Schade: 10.000 euro. Heb toen een project/werkstuk moeten maken over brand et cetera voor Halt.
Daarna op mijn 16e gepakt voor winkeldiefstal. Buit (of althans wat buit had moeten zijn): 5 nutsen. Je kan raden wat mijn bijnaam was. 16 jarige leeftijd, en dus weer een HALT-afdoening. |
Mij werd altijd vertelt dat halt een éénmalig iets was :conf: |
|
|
| MennoB |
1 keer halt voor het in elkaar trappen van een fiets op zaterdag avond..
Verder heb ik (nog) niks :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
Mij werd altijd vertelt dat halt een éénmalig iets was :conf: |
Nee, als er 2 jaar tussenzit oid niet. |
|
|
| Chicane |
Een keertje 40km/u te hard (na correctie), een paar dozijn 0-5km/u te hard, iets minder 5-10km/u te hard, een handvol 10-20km/u te hard, verder nog niet gelukkkig :) En ik weiger langzamer te rijden. Ik rij gewoon 120 waar je 100 mag, 130 waar je 120 mag, 75 waar je 50 mag (lange kaarsrechte wegen zonder fietspad naast je).
Bovendien een keer een agent aan de deur omdat ik iemand gruwelijk te tyfus heb ingescholden, wat voor mijn kant terecht was, maar die persoon heeft dus aangefte gedaan omdat ik nogal wat naar zn kop smeet. Werd niks mee gedaan, een agent vriendelijk op de koffie gehad, gelachen en tabeé :) |
|
|
| Asperge |
| Ik ben nog nooit in aanraking gekomen met de politie, ben een vrij net jongetje:p Zelfs geen boetes gehad!:D |
|
|
|
|