|
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
helemaal niks :p Zelfs nog nooit een boete gehad, enkel een waarschuwing voor rijden zonder licht :p
braaf he :toothless |
|
|
| Donna |
Ik ben nogal gesteld op mn privacy,so "no comments"
Maar ik zou nooit iets doen waarvoor ik weet dat ik gestraft ga worden,en nee,das niet door de rechter binnen ons rechtssysteem:rolleyes:
Ik opereer volgens de wetten van "the fly on the wall" :) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik ben nogal gesteld op mn privacy,so "no comments"
Maar ik zou nooit iets doen waarvoor ik weet dat ik gestraft ga worden,en nee,das niet door de rechter binnen ons rechtssysteem:rolleyes:
Ik opereer volgens de wetten van "the fly on the wall" :) |
nou maak je ons wel erg nieuwsgierig :p |
|
|
| dj_spare |
1x bekeuring omdat ik te vroeg vuurwerk afstak (Bureau Halt :toothless )
en 2x bekeurd voor rijden zonder licht :)
volgensmij hebben ze me niet in het systeem gezet hiervoor, eigenlijk ben ik best wel een braaf jongske :disbelief |
|
|
| M_Peror |
| Geen strafblad (ben best braaf), alleen twee bekeuringen voor (iets) te hard rijden. Saai hè? |
|
|
| magrec |
| Nope helemaal niks. Brave harry. |
|
|
| djxtension |
| Mijn strafblad is helemaal leeg. |
|
|
| Magicbas |
Diverse brommer bekeuringen, vandalisme, pyromanie, illegale handel, mishandeling (lekker overdreven, als iemand jou wilt slaan, en je breekt zn neus :confused: ) en nog wel iets wat ik niet meer weet.
Maar! Er staat niets op mn strafblad, omdat dat allemaal voor mn 18e was ;) Nu ben ik over het algemeen braaf ingesteld :):D |
|
|
| Blik |
ik ben ook braaf, wel eens lompe dingen gedaan vroeger (ook struikduiken :p) maar nooit bekeurd
ook nog nooit geflitst ofzo, terwijl ik wel constant te hard rij |
|
|
| Jantjeuh |
| quote: | Originally posted by dj_spare
1x bekeuring omdat ik te vroeg vuurwerk afstak (Bureau Halt :toothless )
|
Same :/
Jaja, ik was vroeger een echte ruige hooligan.
:D |
|
|
| Esrem |
| Ik ben slim genoeg om niet gepakt te worden:D |
|
|
| HiGH_NrG |
Een aantal verkeersboetes natuurlijk...die heeft iedereen bijna wel. Voor de rest nog nooit opgepakt o.i.d.
Vorige week nog wel hard doorgefietst toen twee van die politie miepjes zeiden dat ik moest stoppen omdat ik geen licht op mijn fiets had... :o |
|
|
|
|