return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
quote:
Originally posted by jp
"Cookies are overrated"

Bill Gates

"Wrrrraaghhhaaa mpppmm mmmmmmmmmm hap"

Cookiemonster

Zo te zien zijn de meningen verdeeld...

tegen jou zegt ie anders heel wat anders dan tegen mij!!!
Lynxx
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Daar gaan weer 10 platen... :D !

nee hoor, 3 platen, boete was 30 euro...

Gelukkig vrijdag maar 4 platen gekocht, anders had ik eind december echt geen eten meer kunnen halen.
eieregooie
ow, de 13 was zonder correctie? Chill :cool:
kolkiewolkie
Hij komt weer goed weg met die 30 euro :mad:

Oja, als je je platen bij de bijekorf koopt dan heb je er voor dat geld toch echt 10-12 hoor :D .
basd
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Oja, als je je platen bij de bijekorf koopt dan heb je er voor dat geld toch echt 10-12 hoor :D .

Drie dagen in het jaar ja.
SnuggLe
Zo straks het vermoorden van de psycholoog van het Instituut Werving & Selectie Politie. Gvd :whip:
Opti
vertel vertel vertel
SnuggLe
quote:
Originally posted by Opti
vertel vertel vertel

Nee, zeker niet hier. Ik ga mijn frustratie wel op een paar allochtonen in mijn buurt hier botvieren ofzo.

Goh, gaat het een dag weer een keer goed, moet dit er weer bij, plus mijn tas kapot, plus 2 afwijzingen voor sollicitaties etc. Denkd at het is om alles gvd weer in evenwicht te houden ofzo als het NET weer even een BEETJE goed gaat.
jp
quote:
Originally posted by Eye-Riz
tegen jou zegt ie anders heel wat anders dan tegen mij!!!

Tja dat is stoerdoenerij. Bij een vrouw laat hij zich meer van z'n emotionele kant zien...
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Tja dat is stoerdoenerij. Bij een vrouw laat hij zich meer van z'n emotionele kant zien...

Nou niet meer bij Iris hoor, want ze is koekiemonster een jaar geleden vergeten mee te nemen. Hij is toen opgesloten in een dikke flightcase. HE IRIS! :whip:

Donna
Klopt,heeft ze dan ook een strafblad voor gekregen...:o

Tis gewoon klote want als je volgens de wet wordt gestraft,isset altijd op je flikker krijgen 4 just being human,en met goed opgezette misdaden die door de mazen van de wet donderen wordt je beloond.

Dus denk je dan,"laten we s ff link gaan doen" dan komen we der wel,najah NOT.
De echte straf komt namelijk pas als jijzelf de daad allang vergeten bent en je geweten van zn bed wordt gelicht:D
Wokkels
Waarschijnlijk heb ik een echte :P

Ik ben een paar maandjes terug gepakt wegens dronken op de scooter rijden...gelukkig kon ik goed praten met de agenten en waren het best aardige gasten, want de bekeuring viel erg mee (110 eur) terwijl ik redelijk dichtbij de grens van het rijbewijs kwijt zat. Hun eigen woorden na de officiele blaastest op het buro: "hee, zoveel? hmm, zo dronken lijk je nou ook weer niet". :)

Sindsdien fiets ik braaf, of rijd ik mee. Bij een tweede keer zijn ze volgens mij lang niet zo lief meer namelijk.... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement