return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad? (pg. 4)
View this Thread in Original format
TranceZoner
quote:
Originally posted by dj_spare
1x bekeuring omdat ik te vroeg vuurwerk afstak (Bureau Halt :toothless )

Haha! LOL:D

Vroeger ook veel aan struikduiken gedaan(zelfs met fiets en al), en wel eens een bekeuring gehad omdat ik (jaja, let op)

- met mijn niet opgevoerde scooter, op een plek 42 reed, terwijl ik er maar 30 mocht. Toen begon me bloed echt te koken jonge:D

Verder ook wel eens wat knokpartijtjes gehad in de stad, maar verder geen strafbladvermeldingen ofzo.. (Hoef ik trouwens ook niet te flikken met deze studie, want dan ben ik aan de beurt...)
Smirnoff
- 1x 49KM te hard gereden maar nnoit wat van gehoord.

- Toen ik nog in een flat woonde af en toe politie aan de deur voor geluidsoverlast.

- Laatst bekeuring voor geen licht op m,n fiets....
kreeg eerst niks maar agentje zei ga maar lopen...... toen zei ik "Dan doet ie het nog niet hoor" toen wel 25 Euro :toothless

- 1x gevist met 3 hengels tegelijk, mocht er maar 2 (hoe stom) whaha das wel heel lang geleden.

- openbaar drankgebruik

- op straat pissen

- mistlampen voeren

pfffff volgens mij nog wel meer...

Heb ook eens moeten papierprikken voor Halt, weet alleen niet meer waarom. [edit]volgens mij openbare geweldpleging [/edit]

Maar geen strafblad iig. :D
New Wave
Mwjha, maar wisten jullie dat iedereen wel een strafblad heeft? :)
Het zit namelijk zo :p ( Snuggle zal wel zeggen dat het niet zo is :p ) Iedereen heeft een strafblad wat bestaat uit 2 delen. Een open en een gesloten strafblad. In een open strafblad staan grove delicten als diefstal, openlijke geweldpleging of mishandeling :) In je gesloten strafblad staan al je bekeuringen en dergelijke.

Boefjes :p

Owjha, ik heb trouwens wel eens wat gedaan wat niet mocht. Vuurwerk afsteken buiten toegestande tijd...met nog wat extra's. :D
HBtje
quote:
Originally posted by Smirnoff
- Laatst bekeuring voor geen licht op m,n fiets....
kreeg eerst niks maar agentje zei ga maar lopen...... toen zei ik "Dan doet ie het nog niet hoor" toen wel 25 Euro :toothless

huh :conf:

verder ben ik nog helemaal clean, zelfs geen bekeurinkje :cool:
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, maar wisten jullie dat iedereen wel een strafblad heeft? :)
Het zit namelijk zo :p ( Snuggle zal wel zeggen dat het niet zo is :p ) Iedereen heeft een strafblad wat bestaat uit 2 delen. Een open en een gesloten strafblad. In een open strafblad staan grove delicten als diefstal, openlijke geweldpleging of mishandeling :) In je gesloten strafblad staan al je bekeuringen en dergelijke.

Euhm en als je dan zelfs nog nooit een bekeuring hebt gehad??
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Euhm en als je dan zelfs nog nooit een bekeuring hebt gehad??

Dan heb je inderdaad nog niets, maar Harmen, dat komt nog wel, wees maar niet bang :p
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Dan heb je inderdaad nog niets, maar Harmen, dat komt nog wel, wees maar niet bang :p

Gelukkig staan er in mijn gemeente geen flitspalen en weet iedereen wanneer er een mobiel flitsteam ergens staat...

"wat doet die auto daar nu midden op dat weiland :rolleyes: "
Tim81
quote:

:toothless

Bij mij is het ook bij verkeersovertredingen gebleven... Weinig verheffends in deze thread tot op heden, geen crimineeltjes hier (althans niet opgepakt)!
HiGH_NrG
quote:
Gelukkig staan er in mijn gemeente geen flitspalen en weet iedereen wanneer er een mobiel flitsteam ergens staat...

Leuk eh, dat platteland! :p
Glaniskanis
quote:

Laatst stonden ze er weer met zon mobiel teampje maar volgens mij heeft iedereen het daar inmiddels wel mijlen ver van tevoren door dat er iets staat idd :)

nwopper
Nix...leeg strafbladje....

Heb vroeger wel eens het een en ander gejat uit de V&D maar kwam ermee weg...
websley
Geen strafblad, geen boetes, niks!:D

Nou maar hopen dat niet achter dat incident van mijn oppasmeisje komen:nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement