|
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ach tief op met die wetregelgeving.
De politie is zo corrupt als de nete, dan mag brammie heus mijn gegeven swel even inzien. Alleen niet op het forum zetten. wel in een PM :D ben gewoonbenieuwd wat er staat :p En je kan het trouwens zo opvragen heur. Je openbare strafblad in ieder geval wel dach ik. |
Wat denk je zelf, smartass?
TUURLIJK zou ik zoiets NIET en NOOIT doen als ik het zou kunnen. Lekker integer. Ik zat hiervoor maar wat te stangen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat denk je zelf, smartass?
TUURLIJK zou ik zoiets NIET en NOOIT doen als ik het zou kunnen. Lekker integer. Ik zat hiervoor maar wat te stangen. |
sukkel!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
sukkel!! |
Goh, dus als ik niet doe wat jij zegt.......
Als ik iets niet doe waar ik voor opgepakt zou kunnen worden (meineed) en waar ik dik mee in de problemen zou komen.....
Als ik iets niet doe wat heel normaal is dat dat niet gebeurt...
..ben ik een sukkel?
Dan maar een sukkel, maar in ieder geval een integere en niet strafbare sukkel. |
|
|
| jp |
Omdat ze toevallig een minderwaardig Duits stuk schietspeelgoed hebben en beschikken over een set handboeien waar ze in de gemiddelde SM kelder zich rot om lachen, betekent al snel dat de arrogantie van vele agenten zich uitstrekt boven dat van Hulk Hogan. Nu ze ook nog eens met een busje sproeipeper mogen lopen is helemaal het hek van de dam.
Vroeger, toen had je bromsnor. Alleen Swiebertje durfte daar wat tegen te zeggen en de rest toonde respect. Tja, de pet past ons allemaal |
|
|
| TranceZoner |
En veldwachter Flipsen dan van Dik Trom??
Dat was nog eens een echte agent! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh, dus als ik niet doe wat jij zegt.......
Als ik iets niet doe waar ik voor opgepakt zou kunnen worden (meineed) en waar ik dik mee in de problemen zou komen.....
Als ik iets niet doe wat heel normaal is dat dat niet gebeurt...
..ben ik een sukkel?
Dan maar een sukkel, maar in ieder geval een integere en niet strafbare sukkel. |
JEZUS BRAM. :D |
|
|
| jp |
| Bram rijdt nooit door rood en download ook geen illegale warez/mp3 :o |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by jp
Bram rijdt nooit door rood en download ook geen illegale warez/mp3 :o |
Wie wel?? :conf:
:cool: |
|
|
| jp |
| Nou minstens half Nederland, en zeker 70% van al het politiepersoneel |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Nou minstens half Nederland, en zeker 70% van al het politiepersoneel |
Klopt hoor , en niet iedere diender is een lieverdje.
Maar dat soort dingen waar New Wave het over heeft kunnen echt niet, dat is heel wat anders. Iedereen download wel eens /rijdt door rood/ etc, maar als agent moet je toch het goede voorbeeld geven. |
|
|
| jp |
| Jammer dat ze dat veelal niet doen. Alhoewel ze wel altijd netjes de gordel om hebben :) |
|
|
| New Wave |
| Jezus bram, waarom ga jij altijd zo serieus op de dingen in terwijl dat helemaal niet nodig is, wordt eens wakker knul!!! |
|
|
|
|