return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad? (pg. 7)
View this Thread in Original format
jp
Je krijgt geen strafblad zolang een rechter je niet veroordeeld heeft.

Strafblad = misdrijven, geen overtredingen
Wokkels
Oh in dat geval ben ik ook gewoon een braaf manneke :rolleyes:
jp
Dat heb je 'verdraaid' goed begrepen :p
Magicbas
quote:
Originally posted by Wokkels
[...]
Sindsdien fiets ik braaf, of rijd ik mee. Bij een tweede keer zijn ze volgens mij lang niet zo lief meer namelijk.... ;)

Je mag ook niet dronken fietsen hoor ;)
eieregooie
T mag niet nee... maar lang leve t gedoogbeleid :D
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Je krijgt geen strafblad zolang een rechter je niet veroordeeld heeft.

Strafblad = misdrijven, geen overtredingen

Das volgens mij ook niet waar. Want als je via het snelrecht (ghegehgheghe :D) door de officier van justitie een straf opgelegt krijgt, dan heb je der ook al 1. Want Justitie was mijn boete vergeten en als schikkingvoorstel kreeg ik een boete van 100 euro en geen strafblad. :) Ze waren het ook een jaar vergeten ofzo :p Maar ik kan het ook fout hebben :)
xxl
tm 18 heling brommer, zware mishandeling, mooie graffiti en eeehm nog een paar.. na 18 niets meer, wel verdachte o.a. telefoon getapt, lidmaatschap criminele org. (zo heet tegenwoordig een beetje hiphopcrew). Maar geen strafblad dus, maar het duurde altijd wel een tijdje voordat ik een akte van goed gedrag krijg voor mn nw baas hehe...:disbelief.
SnuggLe
quote:
Originally posted by xxl
tm 18 heling brommer, zware mishandeling, mooie graffiti en eeehm nog een paar.. na 18 niets meer, wel verdachte o.a. telefoon getapt, lidmaatschap criminele org. (zo heet tegenwoordig een beetje hiphopcrew). Maar geen strafblad dus, maar het duurde altijd wel een tijdje voordat ik een akte van goed gedrag krijg voor mn nw baas hehe...:disbelief.

En je komt uit Den Haag?
LoL, zal ik op het bureau eens even gaan nakijken dan ;) :p
New Wave
Ejh Bram, kan je mijn gegevens ook inzien? Of kan dat alleen bij systeem in Amsterdam :p?
jp
Dat is in strijd met de wet Politieregisters en de Wet Bescherming Persoonsgegevens :o

New Wave
Ach tief op met die wetregelgeving.
De politie is zo corrupt als de nete, dan mag brammie heus mijn gegeven swel even inzien. Alleen niet op het forum zetten. wel in een PM :D ben gewoonbenieuwd wat er staat :p En je kan het trouwens zo opvragen heur. Je openbare strafblad in ieder geval wel dach ik.
jp
Indien u uw eigen strafrechtelijke gegevens wilt inzien, kunt u een schriftelijk verzoek indienen bij de Centrale Justitiële Documentatiedienst. Postadres: CJD, Servicedesk, Postbus 337, 7600 AH Almelo. Het verzoek tot inzage dient te worden vergezeld van een kopie van een legitimatiebewijs. Bij de dichtstbijzijnde rechtbank wordt u de gelegenheid geboden uw strafrechtelijke gegevens in te zien, maar u mag ze niet kopiëren.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement