|
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Niemand geslagen, niets beroofd en geen drugssmokkel. Gewoon iets gedaan wat niet mocht :D |
|
|
| jp |
| Rukken in de tram :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
ook dara heeft het niets mee te maken. :p
Doet er niet toe vind ik :p |
|
|
| jp |
| Graffiti? I love Amehoelia gekerft in een boom? Raam ingegooid bij de locale moskee? Zusters in de kont geknepen bij de locale EHBO? |
|
|
| Teknikol |
| heb de thread nog ff vluchtig doorgelezen, heb geen strafblad; wel een boete voor wildplassen:rolleyes: tegen zo'n electriciteits kastje:rolleyes: behoorlijk slim allemaal, maar was ook stomdronken natuurlijk. Ik rennen langs de kade van de haven, riem in mn hand, politie achter me aan (die dikke hield het na 10 meter voor gezien) ik ging een paar keer bijna op mn muil dus ik hield het ook maar voor gezien..."dat was niet zo slim he?" 80 euri in totaal |
|
|
| SnuggLe |
| Nou jongens, kom maar op. Ik ben net vandaag beedigd als politieambtenaar, begonnen met mijn nieuwe baan. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou jongens, kom maar op. Ik ben net vandaag beedigd als politieambtenaar, begonnen met mijn nieuwe baan. |
gratuliere!..
dus we hebben een inside man....:D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
ook dara heeft het niets mee te maken. :p
Doet er niet toe vind ik :p |
doettur ook niet toe, maar we zijn nieuwsgierig... tipje van de sluier? |
|
|
| jp |
| Het moet duidelijk een jeugdzonde zijn geweest. Misschien winkeldiefstal of zo |
|
|
| New Wave |
| Nu bram bij de wouten zit hou ik me mond. :D |
|
|
| Mindphaser |
heb ooit een keer uit woede een steen door de ruiten van mijn toenmalige buurman gegooid :thepirate
heeft me veel geld gekocht maar zou het zo nog een keer doen :mad: :D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nu bram bij de wouten zit hou ik me mond. :D |
Je moet ook niet lullen maar posten :o |
|
|
|
|