return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad? (pg. 2)
View this Thread in Original format
sndh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarschuwing is geen strafblad, maar maakt niet uit, we snappen hem ;)

nee dat wist ik niet :rolleyes: blaaaaaaaat!

;)
MeCo
Ik heb een strafblad omdat ik een keer op de fiets zat en mijn vinger niet uitstak. Toen moest ik stoppen voor de politie. Deze meneer gaf me een boete van 36 euro. Ik kwaad natuurlijk. Toen gaf ik hem een slof sigaretten die ik net gekocht had. Hij zei nog vriendelijk, dank je wel. Maar dat veranderde snel. Hij vroeg: waarom krijg ik deze hele slof sigaretten van je, ik heb je net een bekeuring gegeven. Toen zei ik tegen hem: ze zeggen toch dat je van roken kanker krijgt....:disbelief
Passiva
quote:
Originally posted by MeCo
Ik heb een strafblad omdat ik een keer op de fiets zat en mijn vinger niet uitstak. Toen moest ik stoppen voor de politie. Deze meneer gaf me een boete van 36 euro. Ik kwaad natuurlijk. Toen gaf ik hem een slof sigaretten die ik net gekocht had. Hij zei nog vriendelijk, dank je wel. Maar dat veranderde snel. Hij vroeg: waarom krijg ik deze hele slof sigaretten van je, ik heb je net een bekeuring gegeven. Toen zei ik tegen hem: ze zeggen toch dat je van roken kanker krijgt....:disbelief

LOL. die is evil :p Maar toch geloof ik er niks van! :o
Ohja. Ik heb laatst een boete gehad van 75 euro voor struikduiken :(
Freezel
Struikduiken :stongue: :stongue: :stongue: Jackass Style ;)

Vroegah wel eens bekeurd voor "zonder handen aan je stuur" fietsen (ja echt!) 25 gulden toendertijd. Echt zwaar loos :rolleyes:

En voor half zwartrijden. Bijrijder op de tram ging op een rode strippenkaart en ik op mijn OV. Blijkbaar mag dat niet alleen in de tram, alleen in de trein. Heb dit dus vaker gedaan en ook gecontroleerd toendertijd, niks aan de hand, totdat ik dus wel bekeurd werd, 35 euro :/
Matthijs
quote:
Originally posted by Freezel
En voor half zwartrijden. Bijrijder op de tram ging op een rode strippenkaart en ik op mijn OV. Blijkbaar mag dat niet alleen in de tram, alleen in de trein. Heb dit dus vaker gedaan en ook gecontroleerd toendertijd, niks aan de hand, totdat ik dus wel bekeurd werd, 35 euro :/

Waarom kreeg jij dan de boete, jij had toch gewoon je geldige OV??? Lijkt mij dat de boete dan naar de 'bijrijder' met de foute kaart moet gaan. :conf:
Dj Lex
Geen strafblad, wel wat boetes: Opgevoerd scootertje, geen helm op, te hard rijden...
Freezel
quote:
Originally posted by Matthijs
Waarom kreeg jij dan de boete, jij had toch gewoon je geldige OV??? Lijkt mij dat de boete dan naar de 'bijrijder' met de foute kaart moet gaan. :conf:

Ach ja, dat was met ASOT feestje in Bloemendaal afgelopen zomer. Ik haalde Emma op van Utrecht om daarna naar Nieuwegein te gaan. Ikzelf ging ook op rode strippenkaart en zij dus ook. Was dus in de veronderstelling dat beide mensen op mijn kaart konden zoals het ook in de trein kan. Heb dit dus vaker gedaan en nooit eerder problemen gehad. En Emma kon dat natuurlijk ook niet weten, dus ik nam de verantwoordelijkheid maar op me ;)
MaGiK54
Diverse bekeuringen voor te hard rijden en verders niks noemenswaardig. Ik sta wel redelijk veel in het politiesysteem, vanwege diverse diefstallen van fietsen en diverse malen getuigen geweest van ongelukken/vechtpartijen enz enz
Timothy
quote:
Originally posted by MeCo

whahahaha :toothless

btw, Ik ben altijd een brave jongen geweest :toocool:
robin
Misschien moet je vragen 'wat had er eigenlijk allemaal op je strafblad MOETEN staan' :D

jp
quote:
Originally posted by robin
Misschien moeten je vragen 'wat had er eigenlijk allemaal op je strafblad MOETEN staan' :D

Pfff... :nervous:
basvh
1 auto bekeuring
1 brommer bekeuring
deze was echt hilarisch. Ik had een schakel-cross-brommer een soort MT maar dan van Gilera. Super vet ding. Proppen uitcilinder/caburateur. Uitlaat opgeboord + andere demper. 80 km-h niks ernstig dus. Wordt ik aangehouden en meegenomen naar zn rollerbank razzia. Die snor zet hem op de rollerbank en vraagt aan mij hij heeft 5 versnellingen he. Waarop ik jah antwoordde terwijl mijn brommertje er dus 6 had.
Dat ding trok 1,7 kw in zijn 5e versnelling en volle toeren, dat ding stond te gieren op die rollerbank. Ik stond inwendig te gieren van het lachen omdat hij dus nog een versnelling over had.
Dus ok agent ziet dat het 1,7 kw is en meld dat de brommer bij 1,8 werd ingenomen. Met een grijns opme gezicht ben ik opgestapt en weggereden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement