return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad? (pg. 9)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Nee altijd nietserieus zijn is lekker :S :S Weet ik veel wanneer jij een keer serieus bent. Maar blijkbaar nooit, dus kan ik je beter op ignore zetten.

:p
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee altijd nietserieus zijn is lekker :S :S Weet ik veel wanneer jij een keer serieus bent. Maar blijkbaar nooit, dus kan ik je beter op ignore zetten.

:p

Ik ben altijd serieus, maar jij bent TE serieus. Als ik serieus ben dan zet ik er nooit smilies in.
En als er geen smilies in staan en het is errug grof, dan is het ook nooit serieus :) Weet je het voor de volgende keer.
Mensen met uni niveau :whip: ze moesten eens wat simpeler denken :p
jp
Als het zo doorgaat heeft een van jullie beiden straks echt een strafblad :D
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Als het zo doorgaat heeft een van jullie beiden straks echt een strafblad :D

Misschien nadat ik Bram verkracht heb.:p
jp
Eerst een paar poppers inzetten, anders kom je er wat moeilijk in. Het is maar een suggestie, hoe je het verder zelf in wilt vullen is natuurlijk zeer persoonlijk.
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Eerst een paar poppers inzetten, anders kom je er wat moeilijk in. Het is maar een suggestie, hoe je het verder zelf in wilt vullen is natuurlijk zeer persoonlijk.

Het is wel een rape he. Het moet snel en effectief gebeuren. het moet voor bram natuurlijk niet om te genieten zijn :D
jp
Maak er wel een video van. Er schijnt een markt voor te zijn en een zakcentje kan iedereen wel gebruiken :toocool:
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Maak er wel een video van. Er schijnt een markt voor te zijn en een zakcentje kan iedereen wel gebruiken :toocool:

Ik heb net alle contracten getekend.
Nieuwe serie "buttrape" is geboren!
jp
Raw Cave - Buttrape episode I "The Snucock"

Raw Cave, the giant Dutch anal intrudor found his victim, a naughty policeman called Snuwho was insecure about his sexuality. After a rape in the forrest, Raw Cave made him into Hollands biggest fan of hard sex from behind. See the latest and best gay action in this news series on DVD and VHS.

Free oil and towel included

$59,99
eieregooie
Koopje :)

Wokkels
Waar kan ik bestellen?
jp
Amazon.com & Bol.com :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement