return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad? (pg. 5)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Himmel clean op een bekeurinkje van 40 euri na voor het rijden van 79 waar je 70 mag. Kwam omdat ik toen net een week thuis was uit spanje en dus 5 maand niet gereden had (niet in de auto althans :P ). Dan vergeet je wel eens op te letten.. :rolleyes:

verder een muffe, saaie brave hendrik
jp
quote:
Originally posted by nwopper
Nix...leeg strafbladje....

Heb vroeger wel eens het een en ander gejat uit de V&D maar kwam ermee weg...

Cosmetica soms? En toen vrouwelijke charmes in stelling gebracht?
MennoB
quote:
Originally posted by websley
Geen strafblad, geen boetes, niks!:D

Nou maar hopen dat niet achter dat incident van mijn oppasmeisje komen:nervous:

Joo leg eens uit, want iedereen heeft het erover maar ik heb niks meegekregen. Zal wel in een tread staan waarvan het begin onderwerp me niks boeide.. :D
Chicane
quote:
Originally posted by nwopper
Nix...leeg strafbladje....

Heb vroeger wel eens het een en ander gejat uit de V&D maar kwam ermee weg...

Koekjes? :D
websley
McDonalds Helmond yel = "Koekje d'r bij?":eek:

:D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by websley
McDonalds Helmond yel = "Koekje d'r bij?":eek:

:D

Wees er trots op! :rolleyes:
jp
"Cookies are overrated"

Bill Gates

"Wrrrraaghhhaaa mpppmm mmmmmmmmmm hap"

Cookiemonster

Zo te zien zijn de meningen verdeeld...
eieregooie
Euhh... eens zien... ehm... geen strafblad iig... wel meerdere bekeuringen voor scooteren zonder helm... keertje op de rollerbank wat een boete opleverde (kwam ik goed weg, meneer keek niet goed op z'n display :D) En heb laatst me 1e flitsbon ontvangen voor 17 te hard... Eigenlijk rijd ik altijd wel 20 tot 30 te hard (netjes onder de "puntengrens") ;)

Owja, heb er op de scooter ook wel eens 1 gekregen omdat ik door rood licht reed... Dat was echt dom :D Ik stond al te wachten... Ik netjes alle kanten op kijken... geen verkeer te bekennen... Dus ik dacht ja het, ik ga niet voor jan lul staan wachten... Bleek dat er een motoragent achter me stond :'D

Verder heb ik dit jaar al een kwartet aan zwartrij-boetes gekregen in de tram... En vroeger in een gekke bui nog weleens een winkeldiefstalletje gepleegd... 2x ofsow denk ik, maar nooit gepakt... En met vuurwerk, trespassing en fikkie stoken ook nooit probs gehad...

Al met al nog best braaf dus hehe... Ben wel een keertje overvallen ook... Ze moesten me Nike's hebben en vonden t nodig daarvoor een mes op me keel te zetten :/ Gelukkig was ik dicht bij huis en hoefde ik niet ver op me sokken te lopen.

Wat verder ook nog wel apart is is dat ik een keer tijdens een inbraak een huis ben binnengelopen... Gelukkig had ik de hond bij me en heb ik niemand gezien... Wel raar om dan achteraf te horen dat er op dat moment een inbraak gaande was...
websley
quote:
Originally posted by jp

"Wrrrraaghhhaaa mpppmm mmmmmmmmmm hap"

Cookiemonster

Koekgein

Dat krijg je er van als je geen hobbies hebt in de 2e klas:rolleyes:
Lynxx
Vanochtend acceptgiro voor 13 kilometer te hard binnen gekregen...
Vanmiddag bijna weer raak. Wezen shoppen in utrecht, auto net buiten het centrum naast een parkeer meter gezet en tot 17:10 geld in dat ding gegooit. Zijn de winkels tot 6 uur open... Naja, wij kwamen rustig teruglopen om 10 voor 6 staan er 8 juten in het straatje waar de auto stond. Schrok me kapot, niet weer... Zaten ze gelukkig alleen at random auto's aan te houden en op rijbewijs te controleren. En die had ik gelukkig nou eens wel bij me.

Verder geen strafblad en alleen boetes gehad. Ook geen HALT werkacties gehad.

kolkiewolkie
Daar gaan weer 10 platen... :D !
eieregooie
nee hoor, 5 maar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement